کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آینده دروازه‌بان چلسی در هاله‌ای از ابهام

پس از آنکه پیتر چک سنگربانی شماره یک چلسی را از دست داد، آینده او در تیم لندنی به موضوعی داغ تبدیل شده است.

چک گفت: "در مورد آینده ام در چلسی، کاملا به باشگاه بستگی دارد. هر کس از من می پرسد چی می شود یا چه اتفاقی خواهد افتاد. به عنوان یک بازیکن که دو سال از قراردادش باقی مانده است، نمی توانم انتخابی داشته باشم."

منبع: بانک ورزش

نظرات 4 + ارسال نظر
Amir جمعه 23 آبان 1393 ساعت 14:00

قربونت داداشم...چلسی نیوز میومدم...ولی کم کامنت میذاشتم...از اینکه اینجایی واقعا خوشحالم...بیشترین و به روز ترین خبر هارو میذاری برامون...واقعا ممنونم ازت...میدونم اگه یک ساعت دیگه بیام خبر جدید هست توی سالت...خیلی خوب شد پیدات کردم

فدات داداش من در خدمت هستم

Amir جمعه 23 آبان 1393 ساعت 08:49

سلاااااااااااااااااااام داداش سعید گلم...
خیلی خوشحال شدم اینجا میبینمت...

و خیلی هم خوشحالم از اینکه فعالیتت همیشه تو چشم بوده...ایشاالله موفق باشی داداشم

Saeed m.h: سلام امیر جان خوبی داداش . قبلا کجا با هم اشنا شدیم . ؟؟؟ خوشحال میشم بیشتر به اینجا بیای . از لطف زیادت ممنونم

hadi پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 21:21

علیرضا@شاهرود پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 20:00

آخه چک کجا کورتوا. من موندم چرا چک بازی نمیکه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Saeed m.h: انصافا هر دو تا خوبن اما چک تجربش بیشتره. چاره نیست دیگه یکی باید انتخاب بشه. که اونم کورتواست . اگه چک بره خیلی بد میشه . یک بازیکن محبوب دیگه بعد لمپارد و ماتا و لوئیز از دست میدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد