کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کاسیاس و راموس نگران نفوذ مورینیو روی دیگو کوستا هستند

سرخیو راموس و ایکر کاسیاس، دو مهره کلیدی تیم ملی اسپانیا نگران نفوذ خوزه مورینیو، سرمربی چلسی انگلیس روی دو بازیکن اسپانیایی این تیم، کوستا و فابرگاس هستند.



به گزارش AS، کاسیاس و راموس که قبلا در رئال مادرید با خوزه مورینیو کار کرده اند و سبک کاری او را می شناسند نگران هستند حضور وی روی نیمکت سرمربیگری چلسی انگلیس باعث ایجاد مشکلاتی در تیم ملی اسپانیا شود.


 

 


دیگو کوستا و فابرگاس که این روزها نمایش فوق العاده ای با پیراهن چلسی داشته اند، در تیم ملی اسپانیا هم مهره های مهمی به شمار می آیند.

مهم ترین ترس آنها از این است که مورینیو منافع چلسی را مقدم تر بر منافع تیم ملی اسپانیا بداند و در این راه باعث تضعیف لا روخا شود. کاسیاس در دوران حضور مورینیو در رختکن رئال با مشکلات مختلفی دست به گریبان بود و روی نیمکت ذخیره ها پیچ شده بود. او حتی به ترک رئال مادرید هم فکر کرد. باشگاهی که از کودکی عاشقانه دوستش داشت و برای موفقیتش می جنگید. مورینیو هم از رابطه خوب کاسیاس با ژاوی (بازیکن بارسلونا) ناخشنود بود. مورینیو بارها با کاسیاس در این رابطه درگیر شد و چند بارهم مسئولان باشگاه مجبور به میانجی گری شدند.

البته داستان راموس و مورینیو تا این اندازه دراماتیک نبود. راموس بیشتر اوقات مجبور بود در سمت راست خط دفاعی بازی کند. طبیعتا او از این شرایط اصلا راضی نبود. در ضمن مورینیو با تعصب اسپانیایی راموس هم مشکل داشت.

اما این دوبازیکن به کار خود ادامه دادند و اجازه ندادند دخالت های مورینیو خدشه ای در تعصب آنها به لاروخا ایجاد کند. و طبیعتا هر دو هم در رده باشگاهی هم در رده ملی مزد این تعصب را گرفتند و در هر دو میدان موفق بودند. و مورینیو در نهایت مجبور به ترک باشگاه شد.




منبع: طرفداری


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد