کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوا: جای چک بودم از چلسی می رفتم

تیبوت کورتوای بلژیکی، پس از سه فصل حضور قرضی در اتلتیکو، این فصل به چلسی بازگشت.
در حالیکه بسیاری گمان می کردند پتر چک که به مدت 10 سال دروازه بان اول چلسی بود پس از آمدن کورتوا به تیم دیگری برود، این اتفاق نیفتاد و چک همچنان در چلسی باقی ماند. 
  
کورتوا با اشاره به این موضوع به اسکای اسپورتس گفت:" به عنوان یک دروازه بان، شما همیشه دوست دارید بازی کنید. اگر من در موقعیتی قرار بگیرم که بازی های زیادی به من نرسد، ترجیح می دهم تیمم را ترک کنم. فکر می کنم که پتر چک دروازه بان بسیار با کیفیتی است که هنوز می تواند فیکس بازی کند. اگر جای او بودم و نیمکت نشین می شدم، از چلسی می رفتم." 

کورتوا در مورد شرایط چلسی گفت:" شرایط خوبی داریم. تا اینجا بدون شکست بوده ایم و هوادارانمان دوست دارند این روند بی شکستی ادامه داشته باشد. لیگ برتر یکی از سخت ترین لیگ های دنیاست و به همین دلیل است که تنها یک تیم موفق شده بدون شکست قهرمان شود.قهرمانی در این لیگ بسیار مهم است. اگر این قهرمانی با بی شکستی توام شود که چه بهتر."

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا@شاهرود شنبه 24 آبان 1393 ساعت 15:33

تو باید بری

Reza spacial one شنبه 24 آبان 1393 ساعت 11:09

از این حرفش بدم اومد.
معلومه چقدر تحت فشاره
اون روز چکو رو نیمکت دیدم چقدر دلم واسش تنگ شد...همیشه هم یه لبخندی رو لباشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد