کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دل بوسکه: مصدومیت کشاله ران برخی از بازیکنان را از پا درمی‌آورد

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با اشاره به غیبت کاستا در تیم ملی اعلام کرد که مصدومیت کشاله ران خارج از توان برخی از بازیکنان است.


غیبت دیگو کاستا و فابرگاس به بحث اصلی این روزهای تیم ملی اسپانیا تبدیل شده است و حاشه زیادی درست کرده است.
  

ویسنته دل بوسکه در نشست خبری شب گذشته با اشاره به غیبت دیگو کاستا و فابرگاس در تیم ملی فوتبال اسپانیا اظهار داشت: تعهد بازیکنان در یک هفته اخیر موضوع صحبت بوده و من واقعا نمی‌دانم چه طور به این سوال جواب بدهم. اخلاق و رفتار بازیکنان در چند روز گذشته فوق‌العاده بوده است. انتقادها را درک می‌کنیم اما این وظیفه ما است که رفتار ورزشی داشته باشیم و به یکدیگر اعتماد داشته باشیم. کسی نمی‌تواند ما را مسخره کند و اگر قرار باشد این کار را بکند، خودش را مسخره کرده است اما من فکر نمی‌کنم موضوع این باشد. راموس خودش هم یک بار مجبور شد به خاطر مصدومیت تیم را ترک کند و ما هم وقتی کاملا آماده نبود، به او استراحت دادیم. من به حرف‌های آنها اعتماد کردم. تیم ملی اسپانیا را در 6 سال گذشته به خوبی مدیریت کردیم و به همان شکل تمام روابط شخصی را باید مدیریت کرد.

وی ادامه داد: بوسکتس عالی تمرین می‌کند و تعهد او به تیم ملی دقیقا مثل سایر بازیکنان است. پیکه و فابرگاس از سن 21 و 17 سالگی با تیم ملی اسپانیا بودند و به ترتیب حدود 70 و 90 بازی ملی دارند. آنها قهرمان اروپا و جهان شدند و من به آنها اعتماد کامل دارم زیرا قهرمانان مردم اسپانیا بوده‌اند. آنها کمک زیادی به ما کرده‌اند و من یک دقیقه هم به آنها شک نمی‌کنم. مورد دیگو کاستا متفاوت است. مصدومیت کشاله ران می‌تواند برخی از بازیکنان را از پا درآورد.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا خاطرنشان کرد: کاستا سرعت تمرینات باشگاهی‌اش را پایین آورد و ما تصمیم گرفتیم او را فعلا دعوت نکنیم. نیازی نبود که او را به مادرید بیاوریم. اگر با تردید به بازیکنان کارمان را شروع کنیم، در مسیر اشتباهی خواهیم افتاد. دیگو در برزیل به دنیا آمد اما بازی برای تیم ملی فوتبال اسپانیا را انتخاب کرد و شهروند اسپانیا شد. او حتی در زمان مصدومیت هم برای ما بازی کرد.


منبع: خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد