کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

موراتا:مورینیو برای منفعت تیمش هر کاری میکند

آلوارو موراتا این تابستان از رئال مادرید به یوونتوس پیوست و خیلی زود توانست خودش را با فضای فوتبال ایتالیا وفق دهد.
موراتا پس از درخشش در ترکیب یوونتوس از سوی دل بوسکه به اردوی تیم ملی اسپانیا برای دو بازی مقابل بلاروس و آلمان دعوت شد.   موراتا در مصاحبه با نشریه AS در مورد دلیل جدائیش از رئال گفت:" یک فرصت خوب برای پیوستن به تیم بزرگی مثل یووه نصیبم شد و با توجه به نیمکت نشینی در رئال تصمیم گرفتم به این تیم بروم. در رئال با وجود مهاجمان بزرگی که در اختیار دارد، فرصت چندانی به من داده نمی شد. خوشبختانه خیلی زود توانستم خودم را با فضای یوونتوس و فوتبال ایتالیا وفق دهم." 

موراتا در مورد دعوت شدن به تیم ملی اسپانیا گفت:" وقتی خبر دعوتم را شنیدم بسیار خوشحال شدم. لحظه فوق العاده ای بود. برای پیراهن تیم ملی جان می دهم.مجموعه اسپانیا پر از بازیکنان با انگیزه و با کیفیت است. می دانیم که تکرار افتخارات چند سال اخیر غیر ممکن است اما برای موفقیت اسپانیا همه توانمان را خواهیم گذاشت." 

موراتا در مورد شایعات اخیر در مورد نقش مورینیو در عدم حضور کاستا و فابرگاس در تیم ملی اسپانیا گفت:" مورینیو زمانی مربی من بوده ولی نمی دانم دقیقا چه اتفاقی افتاده است. او یک مربی سرسخت و باشخصیت است و می دانم که برای منفعت تیمش هر کاری می کند."

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد