کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

منچستر سیتی و چلسی برای جذب کوکه وارد رقابت می شوند

بر هیچکس پوشیده نیست که کوکه عاشق اتلتیکو مادرید است و حتی با دریافت پیشنهادات مالی بالاتر از جمله پیشنهاد تابستانی بارسلونا نیز حاضر به ترک این تیم نشده است.



دو تیم انگلیسی چلسی و منچسترسیتی میخواهند این بازیکن با تعصب را به انگلستان بیاورند. باید دید این دو تیم میتوانند نظر کوکه را جلب کنند.


 

 

با این وجود، رسانه هایی چون talkSport مدعی شده اند که وفاداری این بازیکن به سفید و قرمز ها می تواند با پیشنهاد دو باشگاه لیگ برتری چلسی و منچستر سیتی محک بخورد، چرا که هر دو باشگاه مایل به پرداخت رقم فسخ قرارداد او هستند.

این بازیکن 22 ساله تا سال 2019 با اتلتیکو مادرید قرارداد دارد و در ماه ژوئن گذشته برای تمدید قراردادش به توافق رسیدند، اما وی در لیست بازیکنان مورد علاقه مورینیو قرار دارد، چرا که مربی پرتغالی قصد دارد او را به عنوان زوج سسک فابرگاس در خط میانی به خدمت بگیرد.

در منچستر سیتی نیز، مانوئل پیگرینی در آستانه حذف زود هنگامی دیگر از چمپیونزلیگ، به دنبال تقویت خط میانی تیمش می باشد. مربی شیلیایی کوکه را به عنوان هافبکی مناسب برای آوردن خلاقیت مورد نیاز به خط میانی سیتزن ها می بیند.




منبع: طرفداری

نظرات 2 + ارسال نظر
Reza spacial one یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 16:35

آقا یعنی اگه اینو بخریم سرمو میکوبم به دیوار...
ماکه فابرگاسو داریم اینو میخوایم چیکار؟
میریم بارکلی رو میخریم عشق میکنیم.....
موافقین؟؟

Saeed m.h: معلوم نیست فابرگاس میمونه یا نه مدام از ارسنال حرف میزنه. اگه تو این پست دو تا بازیکن داشته باشیم خیلی بهتره . فابرگاس مصدوم بشه تیم به هم میریزه

عشق چلسی یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 14:38 http://eden-hazard-2014.loxblog.com

سلام من میخام برای ستاره تیممون ادن هازارد یه کانون راه اندازی کنم قالب رو هم دارم فقط میخاستم یه سری تغیرات توش بوجود بیارم شما میتونی تو این قالب یه سری تغیران بدی یا نه ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد