کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دل‌بوسکه: شاید وقتی فابرگاس و کاستا برگردند، جایشان اشغال شده باشد

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا به بازیکنان چلسی هشدار داد که امکان دارد پس از برگشت‌شان به تیم ملی جایشان پر شده باشد.



مصدومیت ستاره های چلسی و نرفتن انها به اردوی تیم ملی سر و صدای زیادی کرد. و باعث شد بسیاری از اسپانیایی ها از این دو بازی کن انتقاد کنند.


 

 
 ویسنته دل‌بوسکه در خصوص حواشی اخیری که در خصوص احساس مسئولیت بازیکنان تیم ملی فوتبال اسپانیا وجود دارد، اظهار داشت: شاید وقتی کاستا و فابرگاس برگردند، بازیکن دیگری جایشان را گرفته باشد. این یک تهدید نیست بلکه واقعیت است. مسئولیت من همیشه این است که به دنبال تعادل باشم که بهترین چیز برای فوتبال ما است.

وی ادامه داد: ایسکو هافبکی هجومی با توانایی طبیعی برای انجام دادن کارهای دیگر است. باید به آینده خوش‌بین بود. جایگزین ژاوی، ژابی آلونسو، ویا یا فرناندو تورس شدن به این زودی کار سختی است اما من فکر می‌کنم او در آستانه این کار قرار دارد.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: بازیکنان جدید بازیکنان خوبی هستند که به خوبی آموزش دیده‌اند. آنها خارق‌العاده هستند. از یک طرف در دوران بدی به باشگاه آمده‌اند و از طرف دیگر به تقویت و غنی‌شدن تیم کمک می‌کنند.

وی اضافه کرد: بازی‌‌های زیادی را بدون شکست پشت سر گذاشته بودیم و نتیجه یک بازی را در اسلواکی واگذار کردیم. تعادل بسیار زیادی در تیم وجود دارد و هر تیمی می‌تواند رقیب سختی برای ما باشد.




منبع: خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد