کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تمجید فریرا از گلزن اسپانیایی چلسی

مدافع سابق تیم ملی پرتغال و چلسی با تمجید از دیگو کاستا عنوان کرد این تیم لندنی می تواند فاتح لیگ برتر شود.
چلسی در فصل جدید با گل های دیگو کاستا توانسته تنیمی بی شکست لقب گیرد و در صدر جدول لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد.
  
پائولو فریرا بازیکن سابق تیم ملی پرتغال که از سال 2004 تا 2013 در چلسی فعالیت کرده از درخشش این بازیکن اسپانیایی ابراز خوشحالی کرد و گفت:‌ وقتی بازیکنان بزرگی را با پول به خدمت می‌گیرید، انتظارتان این است که خیلی زود این بازیکن بتواند راه بیفتد و گلزنی کند. این همان اتفاقی است که برای کاستا رخ داد. او خیلی زود گلزنی را در چلسی شروع کرد و در این تیم توانست نشان دهد که چه بازیکن باارزشی است. او خیلی خوب توانسته خود را در چلسی جا بیندازد و هواداران و مربی نیز علاقه زیادی به او پیدا کردند.

فریرا همچنین با تمجید از سسک فابرگاس که پاس گل های مهمی را برای هم تیمی هایش فراهم کرده است گفت: او لیگ برتر را به خوبی می‌شناسد و خرید او برای چلسی بسیار مفید بوده است. فابرگاس بازیکن باکیفیتی است و هر کجا که برود ارزش های خود را به خوبی نشان می دهد. عملکرد چلسی در فصل نقل و انتقالات بسیار خوب بود و خرید فابرگاس نشان داد تیم آینده نگری کرده است.

فریرا در پایان درباره شانس قهرمانی چلسی در این فصل گفت: تا اینجای فصل از بازی‌های چلسی لذت برده‌ام و خیلی خوشحالم. لیگ برتر بسیار سخت و طاقت فرسا است و بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده، از الان نمی توان درباره قهرمانی صحبت کرد ولی امیدوارم چلسی بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند.

منبع:ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد