کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: در نیمه اول فوق العاده بازی کردیم

ژوزه مورینیو باور دارد که نمایش فوق العاده تیمش در نیمه اول دلیل برتری آن ها مقابل وست بروم بوده است.
به گزارش اسکای، شاگردان آقای خاص در یک بازی نه چندان سخت موفق شدند با گل های هازارد و دیگو کوستا وست بروم 10 نفر را شکست دهند تا اختلاف خود را با تیم دوم جدول موقتا به هفت امتیاز برسانند.   وست بروم که در نیمه اول ده نفره شده بود نتوانست در نیمه دوم بازی را برگرداند و در نهایت مغلوب شد. مورینیو پس از بازی در مورد این مسابقه به خبرنگاران گفت:

"به نظرم در نیمه اول فوق العاده بودیم. نیمه اول یک فوتبال با کیفیت و تماشایی را در زمین پیاده کردیم، فضاهای زیادی ایجاد کردیم و خطرساز شدیم و آن ها نمی توانستند ما را متوقف کنند زیرا واقعا خوب بودیم. فکر میکنم نتیجه نیمه اول می توانست با 2-0 تفاوت زیادی داشته باشد.

در نیمه دوم  آن ها با ده نفر عالی بودند، خوب بودند زیرا برای جبران نتیجه چانه زنی نکردند زیرا 10 نفره، با وجود اینکه زمان زیادی تا پایان بازی باقی مانده بود، بازگشت به بازی غیر ممکن بود. ولی خوب بازی کردند و سازماندهی عالی داشتند و توانستند نتیجه را نزدیک نگه دارند.

در عوض یک گلایه از بازیکنان تیم دارم زیرا می توانستم احساس کنم اندکی از انگیزه بازی ما کم شده بود، ولی با در عوض این گلایه منفی از بازیکنانم ترجیح می دهم از وست بروم بابت بازی جوانمردانه ای که در نیمه دوم ارائه دادند، ستایش کنم "
نظرات 1 + ارسال نظر
hadi یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 09:44

خوب چرا یه کاری نمیکنی که تو هردو نیمه عالی باشند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد