کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تیم هاوارد: چلسی در حال تبدیل شدن به یک تیم شکست ناپذیر است

سنگربان‌ باشگاه اورتون‌ و تیم ملی آمریکا بر این باور است که چلسی در حال تبدیل شدن به یک تیم شکست پذیر است.
تیم چلسی که این فصل توانسته با پیروزی‌های متعدد و دومین سال هدایت خوزه‌ مورینیو‌ در مرحله دوم جایی برای خودش در صدر جدول لیگ پریمیر‌ است و پا کند و در حالی که هنوز یک بازی کمتر از تیم‌های دیگر انجام داده است.   
  
و تا حدی تیم‌های مدعی لیگ برتر انگلیس از رویارویی با شاگردان آقای خاصی واهمه دارند و ترس از باخت برابر این تیم را همیشه با خود به همراه دارند. 
  
تیم‌هاوراد‌ سنگربان آمریکایی باشگاه اورتون‌ نیز ضمن تایید این مطلب گفت: من فکر کنم تیم چلسی واقعا خوب است و پیشرفت زیادی کرده است و فکر می‌کنم تقریبا به تیمی در حال تبدیل شدن هستند که شکست ناپذیر است و هیچ تیمی یارای مقابله با آن را ندارد آنها هم در حمله و هم در دفاع بسیار قوی هستند، چیزی که تاکنون من مانند آن را ندیده‌ام تیمی که بی غیب و بی نقص ظاهر می‌شود و برای این تیم اهمیت زیادی قائل هستم. 
  
 خوزه مورینیو‌ فصل پیش به این تیم آمد و شروع بازی سازی این تیم کرد، او این تیم را ساخت و نتیجه‌اش چیزی است که هم اکنون مشاهد می‌کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد