کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دی متئو: دوران فوق العاده ای در چلسی داشتم اما احساسات جایی در این بازی ندارد

روبرتو دی متئو فردا در مقابل تیمی قرار خواهد گرفت قبلاً آن را هدایت کرده و همراه با آنها قهرمان چمپیونزلیگ 2012 شده است. اما این نقشی کلیدی در بازی ایفا نخواهد کرد.



روبرتو دی متئو قبل از بازی با چلسی در لیگ قهرمانان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

 

 


بنا به گزارش Schalke04.de، این مربی 44 ساله در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "من در لندن چه به عنوان بازیکن و چه مربی، دوران بسیار خوبی داشتم. من سال های بسیار زیادی از زندگی ام را آنجا سپری کردم و هنوز هم با برخی افراد و بازیکنان آنجا در ارتباط هستم. اما حالا زمان پیروی از احساسات و عواطف نیست. این بازی شالکه مقابل چلسی است و من می خواهم همراه با شالکه مقابل چلسی پیروز شوم."

آبی های لندن بعد از 4 مسابقه در گروه G، هشت امتیاز کسب کرده اند و صدرنشین هستند در حالیکه شالکه 5 امتیازی است و بالاتر از اسپورتینگ لیسبون و ماریبور قرار دارد.

دی متئو که از زمان روی کار آمدن در شالکه، هر چهار بازی خانگی اش را با پیروزی پشت سر گذاشته است، توضیح داد: "هنوز سرنوشت این گروه مشخص نشده است. همه تیم ها شانس راهیابی به مرحله حذفی را دارند. چلسی در این فصل تاکنون در بازی های رسمی شکست نخورده است و ترکیب بسیار با کیفیتی دارد. برای شکست دادن آنها باید تمام کارها را دست انجام دهید. ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد چرا که یک پیروزی می تواند ما را در موقعیت بسیار خوبی قرار دهد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد