کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: در مورد دی متئو حرف نمی زنم!

ژوزه مورینیو امیدوار است که در دیدار فردا مقابل شالکه مجوز صعود به مرحله بعدی مسابقات را کسب نمایند.



کنفرانس خبری مورینیو پیش از دیدار با شالکه.


 

 

ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در مقابل شالکه 04 گفت: "ما به امتیازات این دیدار برای ادامه پیشروی در لیگ قهرمانان اروپا نیازمندیم. به همین دلیل و برای دریافت امتیازات ما در اینجا هستیم. من اینجا نیستم که در مورد روبرتو دی متئو صحبت کنم، بلکه برای صحبت در مورد بازی اینجا هستم."

"بدیهی است که برای ما بهتر است که فردا مجوز صعود را کسب نماییم. ما بازی های زیادی (هشت بازی) در ماه دسامبر پیش رو داریم که اگر موفق به صعود در لیگ قهرمانان شویم، برای ما بسیار خوب خواهد شد. واقعیت این است که ما به امتیازات این دیدار نیاز داریم و برای کسب آن تلاش خواهیم کرد. اگر موفق به کسب امتیازات بازی نشدیم، هنوز یک بازی دیگر در مقابل اسپورتینگ خواهیم داشت."

"تیم و بازیکنان در موقعیت واقعا خوبی قرار دارند. در هر بازی ما واقعا خوب بازی می کنیم. هیچ چیز به راحتی و با شانس به همراه نمی آید. ما نتایج را به دست می آوریم، زیرا تیم خیلی خوب بازی می کند."

"بدون یک تیم که پشت سر او بازی می کند، دیه گو کوستا هیچ چیز نیست. او بسیار خوب بازی می کند و گلزنی می کند، اما منصفانه نیست که فقط در مورد او حرف بزنیم، نه در مورد تیم. ما بازیکنان جدیدی در تیم داریم و آن ها به خوبی خود را با شرایط وفق داده اند."




منبع: طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد