کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو:قهرمانی در چمپیونزلیگ شانسی است

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، تایید کرد که روبرتو دی متئو به دلیل کسب قهرمانی در چمپیونزلیگ با آبی های لندن، همیشه در تاریخ این باشگاه ماندگار است اما تاکید کرد که قهرمانی در چمپیونزلیگ، به معنای بهترین بودن یک تیم نیست.



مورینیو پیش از دیدار امشب تیمش با شالکه در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.


 

 


چلسی در سال 2012 با هدایت دی متئو توانست فاتح چمپیونزلیگ شود اما در همان در لیگ برتر، نتوانستند در بین چهار تیم بالای جدول جای بگیرند.
امشب دی متئو در لیگ قهرمانان با شالکه مقابل چلسی قرار خواهد گرفت و مورینیو معتقد است که قهرمانی در چمپیونزلیگ قابل پیش بینی نیست.
او به خبرنگاران گفت:" از من نخواهید در مورد او صحبت کنم. تاریخ، تاریخ است. وقتی چلسی قهرمان چمپیونزلیگ شد، او روی نیمکت تیم نشسته بود. او یک نام تاریخی در این باشگاه است. من چیز بیشتری برای گفتن ندارم.
اسم من هم در تاریخ این باشگاه هست. در تاریخ یک باشگاه، نام های زیادی وجود دارد؛ نه یکی دو تیم اسم یا یکی دو مربی و بازیکن.
من در این باشگاه تاریخ خودم را ساختم و اکنون این فرصت را دارم که تاریخ بیشتری بسازم. او هم مربی چلسی بود و تاریخ خودش را ساخت. من دو بار قهرمان چمپیونزلیگ شدم اما با چلسی هیچ وقت.
قهرمانی در چمپیونزلیگ نتیجه یک کار فوق العاده نیست. گاهی اوقات نیست. شما می توانید در بدترین فصل تان قهرمان چمپیونزلیگ شوید. می توانید در لیگ پنجم شوید اما چمپیونزلیگ را فتح کنید. کاری که لیورپول و چلسی کردند. در رقابت های حذفی، همیشه درصد زیادی از پیش بینی ناپذیری وجود دارد.
نمی توانم بگویم ما قهرمان این رقابت ها خواهیم شد. من تنها روی بهتر کردن و پیشرفت تیمم کار می کنم. تیم های خوب زیادی در رقابت ها حضور دارند و مانند ما کار می کنند. من در تمام جنبه ها کار می کنم تا تیمی مانند تیم های فوق العاده فصول 2004 تا 2006 داشته باشم."





منبع: ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد