کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت:چلسی 5_0 شالکه/ شیرها معدنچی ها را تکه تکه کردند

دو تیم شالکه و چلسی از سری رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا ساعت 23:15 دقیقه به مصاف هم رفتند.



اختصاصی سایت، این بازی که به میزبانی شالکه برگزار شد در نهایت با برتری چلسی به پایان رسید و مردان دی متئو در خانه تحقیر شدند.


 

 

این بازی برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار بود چلسی در صورت پیروزی میتوانست به عنوان صدر نشین گروه به مرحله حذفی صعود کند و تیم شالکه در صورت پیروزی میتونست به صعود به مرحله بعد امیدوار شود.


هر دو تیم با ترکیب اصلی خود وارد زمین شدند، و مربیتن دو تیم از ابزار اصلی خود برای این دیدار استفاده کردند.



شالکه: فاهرمان، اوچیدا، کیرشهوف، هودس، سانتانا، بواتنگ، آوگو، هوگر، نوستادتر، هونتلار، چوپوموتینگ

چلسی: کورتوا، آسپیلی‌کوئتا، کیهیل، تری، ایوانوویچ، آزارد، اسکار، ویلیان، ماتیچ، فابرگاس، دیگو کاستا





نحوه قرار گرفتن  و نمرات بازیکنان دو تیم در زمین:




تیم شالکه که میزبان این بازی بود و از امتیازات میزبانی و حمایت هواداران خود برخوردار بود خیلی امیدوار بود که بتواند چلسی اماده و سرحال را متوقف کند و بتواند به روند پیروزی و شکست ناپذیری تیم انگلیسی پایان دهد. اما خیلی طول نکشید تا دروازه خود را باز شده ببینند. چلسی با یه حمله فوق العاده صاحب یه ضربه کرنر شد و جان تری کرنر ارسالی فابرگاس را وارد دروازه حریف کرد تا اولین گل بازی در دقیقه 2 رقم بخورد. شالکه روی این گل بسیار شوکه شد و شاید همین گل زود هنگام باعث شد معدنچی ها به این شکل ببازند.



پس از گل تیم میزبان کمی به خود امد و یک موقعیت روی دروازه چلسی ایجاد کرد که به نتیجه ننشست. بعد از ان ابی ها دوباره توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موفق شدند روی یه حمله حساب شده و کار تیمی زیبا به گل دوم خود برسند، ویلیان پاس ادن هازارد را از درون محوطه با یه ضربه زیبا وارد دروازه شالکه کرد تا میزبان دو گل عقب بیوفتد. گل ویلیان در دقیقه 29 به ثمر رسید.



پس از ان چلسی دو شانس گل زنی دیگر به دست اورد که توسط کاستا و اسکار از دست رفت اما این پایان کار نبود و شیرهای لندن موفق شدند قبل از پایان نیمه اول یک بار دیگر دروازه میزبان را  فرو بریزند اما این بار بازیکن شالکه دروازه خودی را به اشتباه باز کرد. کرنر ارسالی فابرگاس از سمت چپ زمین به روی دروازه امد و کیرشهوف بدون اینکه بازیکنی از چلسی مزاحم او شود با یه ضربه سر زیبا توپ را به درون دروازه فاهرمان فرستاد تا حسابی از میهمان در نیمه اول پذیرایی شود. و در نهایت بازی در نیمه اول با همان نتیجه 3_0 به پایان رسید.



در اغاز نیمه دوم شالکه که عجیب عصبی بود بازی را هجومی اغاز کرد و چند موقعیت را روی دروازه چلسی ایجاد کرد اما دفاع مستحکم چلسی به انها اجازه نداد تا کورتوا مجبور به واکنش شود و توپ را دفع کردند. پس از ان چلسی چند موقعیت را ایجاد کرد که یکی از این موقعیت ها توسط دروگبا به ثمر نشست. تعویض طلایی مورینیو در دقیقه 76 موفق شد دروازه حریف را برای بار چهارم باز کند. دروگبا از دقیقه 66 به جای کاستا وارد زمین شده بود.



تنها دو دقیقه از گل چهارم گذشته بود که دیگر تعویض مورینیو هم گل زنی کرد رامیرس که به جای اسکار (دقیقه 75) وارد زمین شده بود در دقیقه 78 دروازه میزبان را برای بار پنجم باز کرد تا معدنچی ها اسیر شیرها شوند. انها در خانه بازی خود را 5_0 واگذار کردند در صورتی که در دور رفت موفق شدند یک امتیاز از چلسی در استمفوردبرج بگیرند. و این میتوانست انتقام سخت چلسی از شالکه باشد ابی ها تیم میزبان را در مقابل هوادارانش تحقیر کردند تا دی متئو درس خوبی از شاگردان سابقش گرفته باشد.




و در نهایت بازی با همان نتیجه 5_0 به پایان رسید و چلسی صعود خود به مرحله بعدی را به عنوان تیم نخست قطعی کرد.




امار بازی:











در دیگر بازی این گروه تیم اسپورتینگ موفق شد تیم ماریبور را با نتیجه 3_1 شکست دهد اما انها برای صعود کار  سختی دارند. اسپورتینگ باید ازچلسی در استمفوردبریج امتیاز بگیرد تا صعودش قطعی شود. اگر اسپورتینگ ببازد و شالکه در مقابل ماریبور پیروز شود این تیم شالکه خواهد بود که به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود میکند.

جدول گروه و امتیازات تیمها را مشاهده میکنید:




نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا@شاهرود چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 15:16

ولی به نظر من دی متئو از دستی 5تا از چلسی خورد.
به هر حال تبریک

شایان چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 10:59

اقا تبریک . من فک کردم مساوی میشه نتیجه رو دیدم شاخ دراوردم فک نمیکردم شالکه رو در خانه اش با این نتیجه بببریم. . ما با شالکه تو استمفوردبریج مساوی کردیم اصلا فک نمیکردم اونجا ببریم . دمشون گرم خیلی حال کردم با این پیروزی

aMIn چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 10:53

آقا عشق است چلسی این فصل.
فک نمیکردم 5 تا بزنیم.
تبریک به همه هواداران.

mehrdad چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 10:17

tim bad khareee:D

hadi چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 08:44

از این بعد باید تعداد گل های را تو پیش بینی هامون افزایش بدیم

Saeed m.h چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 01:44

اقا تبریکات ما را بپذیرین.....


هیچکی درست پیش بینی نکرد این بازی رو حتی کارشناسان اروپایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد