کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت: چلسی 3_0 تاتنهام/ لندن همچنان ابی است

تیم های فوتبال چلسی و تاتنهام امشب در چارچوب هفته چهاردهم لیگ جزیره در استمفوردبریج به مصاف هم رفتند. که در نهایت این دیدار با برتری ابی ها به پایان رسید.


اختصاصی سایت، چلسی موفق شد دربی لندن را با نتیجه عالی 3_0 به پایان برساند. و به روند شکست ناپذیری خود ادامه بدهند.

  
دو تیم چلسی و تاتنهام در چارچوب رقابت های لیگ انگلستان از ساعت 23:15 دقیقه به مصاف هم رفتند. این دیدار که به میزبانی چلسی برگزار میشد در نهایت با برتری این تیم به پایان رسید. تا ابی های لندن سه امتیاز حساس این دیدار را به دست بیاورند و اختلاف شش امتیازی خود با سیتی را حفظ کنند.

ترکیب دو تیم و نمرات بازیکنان را مشاهده میکنید:






نیمه اول بازی با حملات تاتنهام اغاز شد و چلسی در 15 دقیقه اول تحت فشار میهمان خود بود. خروس ها چند موقعیت گل را خلق کردند اما مهاجم جوان این تیم (کین) نتوانست دروازه میزبان را باز کند و حتی یک بار هم توپ انها با تیرک دروازه برخورد کرد تا با خوش شانسی دروازه تیبو کورتوا فرو نریزد. اما بعد از 15 دقیقه بازی این چلسی بود که نبض بازی را در اختیار گرفت و فشار زیادی را به تاتنهام وارد کرد. اما حملات چلسی بر عکس حملات میهمان جواب داد ابی ها در دقیقه 19 توسط بازیکن بلژیکی خود ادن هازارد به گل نخست خود رسیدند. هازارد با دروگبا همکاری فوق العاده ای داشت . او با دروگبا یک و دو کرد و با یک ضربه پای چپ عالی توپ را به تور دروازه لوریس چسباند. تا شاگردان مورینیو در اولین حمله جدی خود دروازه حریف را باز کنند.

پس از این گل باز هم چلسی بود که حمله میکرد و این بار شیرهای لندن در دقیقه 22 توسط دیدیه دروگبا به گل دوم رسیدند. اسکار پاس در عمقی را برای دروگبا ارسال کرد و او هم با یک ضربه دقیق از درون محوطه جریمه دروازه لوریس را گشود.

نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید و پسران مورینیو برنده به رختکن رفتند.

در نیمه دوم مورینیو دست به یک تعویض اجباری زد و کهیل را تعویض کرد خوزه به جای او زومای جوان را وارد زمین کرد. کهیل به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد. در نیمه اول او با یکی از بازیکنان تاتنهام برخورد کرد و از ناحیه سر دچار اسیب شد.

با اغاز نیمه دوم همانطور که انتظار میرفت چلسی بازی را در اختیار داشت و بازی را اداره میکرد و خروس ها چندان خوب ظاهر نشدند و نتوانستند خطر جدی روی دروازه ابی ها ایجاد کنند تا اینکه در دقیقه 73 رمی تازه وارد که به جای دروگبا وارد زمین شده بود دروازه میهمان را برای بار سوم باز کرد تا خیال هواداران چلسی از بابت پیروزی در این دیدار راحت شود. پس از این گل باز هم بازی به تعادل کشیده شد و در میانه میدان دنبال شد و در نهایت بازی با همان نتیجه 3_0 به سود چلسی به پایان رسید.

چلسی پس از این برد 36 امتیازی شد و همچنان با اقتدار به صدر نشینی خود ادامه میدهد و تاتنهام پس از این شکست با 20 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

در سایر دیدارها ارسنال و منچسترسیتی موفق شدند حریفان خود ساتهمپتون و ساندرلند را شکست دهند.



امار بازی:





شش دیدار بعدی چلسی:





جدول لیگ انگلستان پس از پایان هفته چهاردهم:

نظرات 6 + ارسال نظر
فرگوسن پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 22:58 http://WWW.UNITEDFANS.IR

سلام دادش...

منو که میشناسید نه؟
مدیر یونایتد فنز

میخواستم بپرسم میشه جدول گلزنان منچسترشو برای بفرستی کدشو؟ تو وبم بگید لطفا

رضا / مشهد پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 14:00

منم تبریک میگم به همه عاشقان چلسی.
انصافا از بازی تیم محبوبم لذت میبرم.اختلافمون با تیم های انگلیسی خیلی زیاد شده. لیگ برتر که 100% مال خودمونه.اگه بتونیم لیگ قهرمانان رو هم فتح کنیم که عالی میشه.تنها حریف ما تو اروپا رئاله که ایشالله میبریمشون.
از اینکه دروازمون تو بازی دیشب باز نشد خیلی خوشحالم.آخه من گل نخوردنو بیشتر از گل زدن دوست دارم

Reza spacial one پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 13:08

تبریک به همه هوادارای چلسی...
آقا دروگبا چه بازی کرد بعنی من موندم چطور این عضلات تو 36 سالگی اینقدر بازدهی داره
ولی تو نمرات بازیکنا خدایی حق ویلیان بیشتر از 7 بود بدخت خودشو کشت
راستی مصدومیت کیهیل چقدره....جدیه؟

رضا عباسی پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 12:25

منم تبریک میگم . به همه و خوش حالم پیش بینیم درست بووووود.

ADMIN:

Saeed m.h پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 12:24

تبریک به همه هواداران عزیز.

علیرضا@شاهرود پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 09:06

چه برد شیرینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد