کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو:جایزه مربی ماه لیگ برایم مهم نیست/ کهیل تمارض نکرد

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، ادعای استیو بروس، سرمربی هال، در مورد شیرجه زدن گری کیهیل را رد کرد و همچنین در باره انتخاب بهترین مربی ماه صحبت کرد.



چلسی شب گذشته با پیروزی 2-0 مقابل هال سیتی، به صدرنشینی اش در رقابت های لیگ برتر ادامه داد.


 

 


سرمربی هال سیتی معتقد بود که داور بازی باید گری کیهیل را به دلیل شیرجه زدن با کارت زرد دوم، از بازی اخراج می کرد.‏
زمانی که چلسی با یک گل پیش بود، کیهیل روی یک برخورد جزئی با بازیکن حریف، خودش را روی زمین انداخت اما کریس فوی، ‏داور مسابقه، تنها ضربه دروازه اعلام کرد.‏


مورینیو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" معتقد نیستم که کیهیل دایو زده باشد. آنها جلوی حرکت او را گرفتند یا تماسی با او داشتند که ‏باعث شد او تعادلش را از دست بدهد."‏


‎ ‎آقای خاص در طول دوران حضورش در چلسی، این تیم را دو بار قهرمان لیگ برتر کرد و تیمش این فصل هم در بیشتر هفته ها در ‏صدر جدول قرار داشته اما تاکنون تنها سه بار به عنوان مربی ماه لیگ برتر انتخاب شده است. در حالی که مربیانی مانند جو کینیر و ‏کارلو آنچلوتی که تنها دو سال درلیگ برتر کار کردند، بیشتر از او برنده این جایزه شدند. ‏


جایزه بهترین مربی ماه گذشته هم به آلن پاردو رسید که تیمش دقیقا نتایجی مشابه چلسی به دست آورد. مورینیو در این مورد گفت:" ‏قول می دهم چیزی که به شما می گویم، عین حقیقت باشد: برای من این جایزه اهمیتی ندارد. اما چیزی این وسط درست نیست زیرا در ‏چهار سالی که در لیگ برتر مربیگری کردم، دو بار مربی ماه لیگ شدم و مطمئنم که انتخاب کنندگان، علاقه ای به من ندارند. واقعا ‏برای من اهمیتی ندارد؛ برای من تنها پیروزی تیم اهمیت دارد."‏





منبع: ورزش سه

نظرات 1 + ارسال نظر
سهیل دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 13:26

واقعا مورینیو رو درک میکنم تا حالا 2 بار بهترین مربی ماه شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد