کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

جواب غیر منتظره داور بازی چلسی - هال به ژوزه مورینیو

پس از پایان بازی چلسی و هال سیتی مورینیو به شدت از کارت زردی که داور به خاطر تمارض به کوستا داده بود عصبانی بود و در کنفرانس مطبوعاتی بارها به انتقاد از داور پرداخت ولی این کارت زرد ماجرای جالب دیگری نیز داشت.



اکثر روزنامه های و رسانه های لندن و انگلیس از جمله ایندیپیدنت، اکسپرس و دیلی میل ماجرای جالبی را از برخورد کریس فوی با مورینیو در هنگام اعتراض به او بیان کردند.


 

 


ماجرا از این قرار بود که پس از پایان بازی، هنگامی که مورینیو و کریس فوی (داور بازی) در تونل ورزشگاه بودند خبرنگاران از آقای خاص سوال کردند که آیا کارت زرد کوستا به خاطر تمارض صحیح بود یا خیر؟  مورینیو نیز با اشاره به فوی که از سمتی دیگر در حال عبور بود فریاد زد: "آقای فوی! لطفا به این آقایان پاسخ دهید. دیگو کوستا به خاطر کارت زردی که به او نشان دادید در حال گریه کردن است. او در رختکن گریه می کند. این آقایان می خواهند دلیلش را بدانند!"

کریس فوی نیز پس از این صحبت مورینیو به سمت او رفت و یک دستمال کاغذی از جیب خود به آقای خاص داد و به او گفت: "این را به بازیکنت بده!"

البته گفته می شود در این لحظه تمام افراد حاضر در آنجا از جمله خود مورینیو به حرکت جالب فوی با صدای بلند خندیدند. گفتنی است فوی در این بازی به ویلیان و کوستا به دلیل تمارض کارت زرد نشان داده بود و مورینیو پس از بازی در کنفرانس مطبوعاتی به انتقاد از داور بازی پرداخته بود.




منبع: طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد