کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رمز موفقیت فابرگاس در چلسی

سسک فابرگاس تابستان گذشته از بارسلونا به چلسی آمد تا بار دیگر تجربه حضور در لیگ برتر انگلیس را داشته باشد.
فابرگاس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر جزیره نمایش خوبی داشته و گل‌ها و پاس‌های گل زیادی را در ترکیب این تیم داشته است.   او آن قدر خوب کار کرده تا ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی زبان به تمجید از این بازیکن بگشاید و او را بازیکن مفقوده چلسی در سال‌های اخیر عنوان کند. ۱۱ پاس گل او در ۱۵ دیداری که در ترکیب چلسی به میدان رفته نشان از آن دارد که فابرگاس بیش از آنچه تصور می‌شد در ترکیب آبی‌های لندن خوب بازی کرده است.

فابرگاس در مورد شرایط این فصل خودش گفت: پُستی که مورینیو در این فصل در ترکیب چلسی به من داده را بسیار دوست دارم. فکر می‌کنم در این منطقه از زمین بهتر می‌توانم به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم تا بتوانند گلزنی کنند. در اینجا بهتر می‌توانم در خدمت تیمم باشم. در بارسلونا که بودم به عنوان بازیکن شماره ۹ کاذب بازی و فکر می‌کردم بهترین جایی است که در آن می‌توانم بازی کنم. از زمانی که به چلسی آمدم و در پُست جدید بازی کردم احساس بهتری پیدا کردم. همه چیز اینجا خوب است. فکر می‌کنم مورینیو با استقاده از من در این منطقه از زمین موجب پیشرفت بیشتر من شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد