کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تیم منتخب سال 2014 از نگاه ستارگان؛ دکو سوزا

 دکو سوزا ستاره سابق تیم ملی پرتغال که دو بار به همراه تیم های پورتو و بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است، نظرات خود در مورد تیم منتخب سال 2014 را با سیستم 3-3-4 اینگونه بیان می کند:

مانوئل نویر: بازی های او در بهترین فصل زندگی حرفه ای اش تا کنون، لذت بخش بود و در هر دو زمینه ملی و باشگاهی فوق العاده عمل کرد. علاوه بر همه این ها قهرمان جهان شد.  

فیلیپ لام: برای چندین فصل، در بالاترین سطح در دفاع کناری بوده است. او کاپیتان بایرن و البته کاپیتان تیم ملی آلمان بود، تا اینکه اخیرا تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفت. او توانایی بازی در چندین پست را داراست و نمونه ای از بازیکنان است که هر مربی بر روی او حساب باز می کند.

میراندا: این مدافع برزیلی مسلما بهترین فصل خود را از زمان ورود به فوتبال اروپا داشته است. او به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و به اتلتیکو مادرید در راه قهرمانی در لالیگا کمک کرد.

متس هوملز: یک مدافع میانی بسیار کامل است. او مدافعی سریع، تکنیکی و همچنین بسیار قدرتمند در بازی هوایی است.

داوید آلابا: او هر سال پیشرفت می کند. قهرمان آلمان با بایرن مونیخ و یکی از بهترین مدافعان چپ جهان است.

لوکا مودریچ: بازیکنی خستگی ناپذیر در خط میانی رئال مادرید. او بازیکنی با ثبات در سراسر فصل گذشته بود و همیشه بازی هایی در سطح بالا انجام داد. بازیکنی ارزشمند که به باشگاه در راه کسب دسیما کمک کرد.

تونی کروس: او در جام جهانی بسیار کامل بود و تبدیل به تیتر یک، یکی از بزرگترین نقل و انتقالات تابستانی شد. بلافاصله خود را در ترکیب ثابت رئال مادرید جا انداخت و تا کنون بازیکنی مفید بوده است.

هامس رودریگز: در فاصله سه سال، هامس پورتو را به مقصد موناکو ترک کرد و تصمیم گرفت به رئال مادرید بپیوندد. جام جهانی فوق العاده ای را سپری کرد و آغاز بسیار خوبی در لالیگا داشت.

کریستیانو رونالدو: به سادگی فصلی شگفت انگیز برای کریستیانو بوده است! او به رئال مادرید در راه کسب دهمین عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان کمک کرد و هرگز به گلزنی خود پایان نداد. نمایش او واقعا چشمگیر بوده است. او بهترین بازیکنی است که در پرتغال در کنارش بازی کرده ام.

لیونل مسی: یک نابغه فوتبال و دوست شخصی من. او بهترین بازیکنی است که من در سطح باشگاهی در کنارش بازی کرده ام. او فصل بسیار عالی دیگری سپری کرد و به تاریخ سازی و شکستن رکوردهایش ادامه داد.

دیه گو کوستا: او بزرگترین بازیکن اتلتیکو مادرید در سال 2014 بود و به همراه این تیم قهرمان لالیگا شد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید. گل های زیادی به ثمر رساند و چندین پاس گل داد. او واقعا بازیکنی بود که شایستگی امضای قرارداد توسط ژوزه مورینیو برای چلسی را داشت، جایی که به یک بازیکن تعیین کننده در خط حمله آبی ها تبدیل شده است.

 

تیم منتخب سال 2014 از نگاه ستارگان؛ پیتر اشمایکل

تیم منتخب سال 2014 از نگاه ستارگان؛ خاویر زانتی


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد