کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

سسک فابرگاس: لئو مسی یک افسانه است؛ دوست دارم او را در چلسی ببینم

سسک فابرگاس گفته که دوست دارم لیونل مسی در چلسی ببیند.

سسک فابرگاس: لئو مسی یک افسانه است؛ دوست دارم او را در چلسی ببینم

به گزارش گل، در ماه های گذشته حرف و حدیث های فراوانی در مورد آینده لیونل مسی مطرح شد و شایعاتی در مبنی بر ترک نیوکمپ نیز شنیده شد.   فابرگاس در کنار این ستاره آرژانتینی در رده های سنی بارسلونا هم بازی بود و بعد از ترک آرسنال هم دوباره در نیوکمپ با لئو مسی هم تیمی شد.

 

هافبک 27 سال که در فصل جاری یکی از ارکان اصلی باشگاه چلسی بوده می گوید دوست دارد که لئو مسی را در این باشگاه ببیند.


زمانی که رادیو مارکا از فابرگاس در مورد لیونل مسی سوال کرد، او این گونه پاسخ داد: "من آرزو می کنم این اتفاق رخ دهد، چون دوست دارم مسی را در چلسی ببینم.


به عنوان یک مرد بارسایی، من معتقدم که لئو مسی شایستگی بازنشسته شدن در تیم بارسلونا را دارد. او یک افسانه است که تاریخ بارسلونا را تغییر داد، او هم تیمی من بوده و دوست من است، بدون شک مایل هستم که لئو در کنار من باشد. در این فصل بارسا را مسی به علاوه 10 نفر دیگر تشکیل داده اند. او در بسیاری از لحظات تیمش را نجات داده است."


فابرگاس در مورد این که آیا ژوزه مورینیو می تواند سرمربی بارسا شود یا خیر، این گونه پاسخ داد: "باید بگویم که بارسلونا یک سبک است که در حال حاضر مورینیو تجربه و درک کافی از این موضوع را دارد."


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد