کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: تنها تیم برای من اهمیت دارد

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عنوان کرد که بعضی بازیکنان در رختکن چلسی از وضعیت فعلیشان خوشحال نیستند ولی همچنین مدعی شد که با این وجود، کاملا در اختیار تیم هستند.
پتر چک و چندین بازیکن دیگر چلسی از نیمکت نشینیشان ابراز نارضایتی کردند ولی مورینیو معتقد است که تنها تیم برایش مهم است و بازیکنان ناراضی نیز حاضر به کمک به تیم هستند.
  
او گفت:" من به باشگاه و تیم بیش از هر چیزی اهمیت می‌دهم. فکر می‌کنم همه باید آماده باشند که برای تیم از خود گذشتگی نشان دهند و همه چیزشان را برای تیم بگذارند. به تیم فکر کنند و خودخواه نباشند. من می‌خواهم تیمم اینطور باشد. فکر می‌کنم اینکه بعضی می‌گویند بازیکنان ناراحتند درست باشد ولی باید صبور باشند. من رازی برای خوشحال نگه داشتن بازیکنانم ندارم. ولی واقعیت این است، که برای حرفه ای گری باید در سطح بالا تلاش کرد و همه ی بازیکنان را نمی‌توان خوشحال نگه داشت. همه ی بازیکنان باید حرفه ای باشند."

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد