کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی 2_0 وستهام یونایتد/ چکش ها هم حریف شیرها نشدند

امروز از ساعت 16:15 دقیقه به وقت تهران دو تیم چلسی و وستهام یونایتد از هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه خانگی چلسی  به میدان رفتند.


اختصاصی سایت، در این دیدار که چکش ها حرفی برای گفتن نداشتند با نتیجه 2_0 بازی را به حریف لندنی خود واگذار کردند.

 

مربیان دو تیم با ترکیبی که مشاهده میکنید بازیکنان خود را به میدان فرستادند:










مورینیو ترکیب همیشگی خود را وارد میدان کرد. اما نکته جالب در مورد وستهام این بود که انها با یک سیستم هجومی پا به میدان گذاشتند.

اما این ترکیب وستهام کمکی به انها نکرد تا بر بازی مسلط شوند و در تمامی دقایق بازی این ابی ها بودند که چکش ها را زمین گیر کردند. انها هیچ وقت به وستهامی ها اجازه ندادند که صاحب توپ و میدان شوند. و در نیمه اول تنها 30% توپ و میدان دست وستهام  بود و انها فقط دو شوت به سمت دروازه حریف زدند. اما در مقابل ابی ها که در خانه بازی میکردند به حریف خود شدیدا فشار اوردند و در نیمه اول 12 شوت به سمت دروازه حریف زدند اما فقط یک ضربه انها به ثمر نشست و جان تری روی پاس دیگو کاستا توانست دروازه حریف را در دقیقه 31 باز کند. این گل از روی ارسال کرنر بدست امد.

نیمه اول بازی علارقم حملات زیاد چلسی با نتیجه 1_0 به پایان رسید.

در اغاز نیمه دوم باز هم ابی ها اجازه ندادند تا مردان سام الاردایس خود را در زمین پیدا کنند و مجدد توپ را در اختیار گرفتند و کاملا بر بازی مسلط بودند. حملات چلسی پی ریزی شد و شوت ها یکی پس از دیگری به سمت دروازه وستهام زده میشد تا اینکه در دقیقه 62 دیگو کاستا روی پاس ادن هازارد دروازه حریف را باز کرد. مهاجم اول مورینیو نشان داد که چقدر قابل اعتماد است. کاستا امروز موفق شد سیزدهمین گلش را به ثمر برساند و تنها یک گل با سرخیو اگوئرو فاصله دارد.


پس از این گل ابی ها تلاش زیادی کردند تا گل های بیشتری به ثبت برسانند اما موفق نشدند  در نیمه دوم هم مانند نیمه اول وستهام کاری از پیش نبرد و باز هم بیشترین درصد توپ و میدان در اختیار ابی ها بود. 65% ابی ها توپ را در اختیار داشتند و 35% در اختیار وستهام بود. در نیمه دوم تنها 4 شوت به امار ضربات مردان الاردایس اضافه شد که البته یکی از این ضربات در دقیقه 88 بازی به تیرک دروازه برخورد کرد. مردان مورینیو 28 شوت به سمت دروازه میهمان خود شلیک کردند اما سهم انها در نیمه دوم هم تنها یک گل بود. و در نهایت بازی با نتیجه 2_0 به پایان رسید تا شیرهای لندنی یک گام دیگر به سوی قهرمانی بردارند

چلسی با این برد 45 امتیازی شد و در صدر جدول قرار دارد. و وستهام یونایتد با این شکست 31 امتیازی باقی ماند و جایگاه چهارمی خود را در خطر میبیند. در صورت پیروزی ساوتهمپتون مقابل کیریستال پالاس چکش ها یک پله نزول خواهد داشت.

در حال حاضر ابی ها 6 امتیاز با تیم دوم منچستر سیتی فاصله دارند. اما مردان پیگرینی یک بازی کمتر دارند اگر بازی خود را ببرند مجدد فاصله به 3 امتیاز کاهش پیدا میکند.


امار بازی :








نمرات بازیکنان دو تیم:






جدول انگلستان:

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا / مشهد جمعه 5 دی 1393 ساعت 22:06

به به.تبریک به همه .خیلی خوب و روون بازی کردیم.
خیلی خوب شد که گل نخوردیم

hadi جمعه 5 دی 1393 ساعت 19:23

تبریک

Reza spacial one جمعه 5 دی 1393 ساعت 18:51

تبریک به همه هوادارای چلسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد