کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت: چلسی 1_1 ساوتهمپتون/ توقف نابهنگام در انتهای سال

دو تیم فوتبال چلسی و ساوتهمپتون عصر امروز از ساعت 17:35 دقیقه در ورزشگاه سنت مری به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید.



اختصاصی سایت، مردان مورینیو که نیاز مبرمی به برد داشتند در اخرین بازی سال 2014 موفق نشدند تیم ساوتهمپتون را شکست دهند و در نهایت به نتیجه تساوی رسیدند.


 

 


ابی های لندن امروز عصر در خانه ساوتهمپتون به میدان رفتند اما تنها با یک امتیاز ورزشگاه را ترک کردند. ابی ها که اختلاف چندانی با سیتی نداشتند برای پیروزی پا به میدان گذاشتند اما در نهایت به تساوی تن دادند. شاگردان مورینیو علارقم تلاش بسیار و خلق موقعیت های زیاد نتوانستند گل دوم را به شاگردان رونالد کومان بزنند تا هر سه امتیاز بازی را کسب کنند.


ترکیب دو تیم را ملاحظه میکنید:








ساوتهمپتون در دقایق ابتدایی صاحب توپ و میدان بود و چند موقعیت روی دروازه چلسی و کورتوا خلق کردند اما نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند و دفاع خوب چلسی و هوشیاری مدافعان باعث شد دروازه کورتوای بلژِکی بسته بماند. اما در دقیقه 17 بازی به دلیل اشتباه بازیکنان چلسی در افساید گیری مهاجم ساوتهمپتون سادیو مانه با کورتوا تک به تک شد و با یک ضربه چیپ دروازه ابی های لندن را گشود.




پس از گل شیرهای لندن که زخمی را روی تن خود احساس میکردند دست به حملات مداوم و شدید زدند اما توپ های انها راهی به درون دروازه پیدا نمیکرد. دفاع پر تعداد ساوتهمپتون به مهاجم و هافبک های ریز نقش چلسی اجازه بازی و خود نمایی نمیداد. اما در دقایق پایانی نیمه اول ستاره بی چون چرای چلسی ادن هازارد بلژِکی روی یک حرکت در عرض فوق العاده و دریبل زدن دو مدافع حریف توپ را به تور دروازه فروستر چسباند تا شاگردان مورینیو بازنده به رختکن نروند. گل هازارد در وقت اضافه نیمه اول به ثبت رسید.





با اغاز نیمه دوم ابی ها برای بردن بازی به میدان امدند و راه راه پوشان برای حفظ نتیجه که در نهایت هم کومان و شاگردانش موفق بودند.

در همان دقایق ابتدایی مورینیو ویلیان را به جای شورله وارد زمین کرد. تا با تکنیک ویلیان بتواند دروازه حریف را بیشتر تهدید کند.رفته رفته چلسی بیشتر به بازی مسلط میشد و ساوتهمپتون فقط دفاع میکرد اما دفاع انها انقدر خوب بود که به شاگردان مورینیو اجازه گل زنی ندهند. یک بار هم که مدافعین انها اشتباه کردند و با پاس رو به عقب کاستا را با دروازبان تک به تک کردند کاستا لیز خورد و توپ و موقعیت از دست رفت. بهترین بخت چلسی و دیگو کاستا در این بازی به راحتی از بین رفت.

شاگردان مورینیو بارها و بارها به محوطه جریمه حریف رسیدند و صاحب موقعیت شدند اما دفاع پر تعداد اجازه نمیداد تا انها به سمت دروازه فروستر شوت  بزنند و اگر هم ضربه میزدند توپ بلوکه میشد. در دقیقه 88 بازی مورگان شنیدرلین از زمین بازی اخراج شد اما این ده نفره شدن سودی برای چلسی نداشت.   حضور دروگبا و رمی هم کار ساز نبود و در نهایت بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.


اما بهترین خبر برای مورینیو و مردانش و همچنین هواداران چلسی توقف سایر بزرگان بود . منچستر سیتی و یونایتد هم به تساوی رسیدند تا اختلاف امتیازی انها به همان شکل باقی بماند. منچستر سیتی که 2_0 از تیم ته جدولی برنلی پیش بود در نهایت به تساوی 2_2 رسید و منچستر یونایتد در خانه تاتنهام به تساوی 0_0 رسید. تنها ارسنال موفق شد از سد حریف خود با نتیجه 2_1 عبور کند اما اختلاف انها با صدر خیلی زیاد است و پیروزی انها نمیتواند برای هواداران چلسی نگران کننده باشد.



نمرات بازیکنان دو تیم:







امار بازی:








جدول رقابت های انگلستان:

نظرات 1 + ارسال نظر
hadi یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 20:30

منچسترسیتی 2 - 2 برنلی پایان بازی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد