کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت : چلسی 2_0 نیوکاسل / پیروزی با طعم انتقام

دو تیم فونبال چلسی و نیوکاسل از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر انگلستان از ساعت 18:30 در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن به مصاف هم رفتند.


اختصاصی سایت، این بازی که به میزبانی شیرها برگزار میشد در نهایت با پیروزی ابی های لندنی به پایان رسید.
  
ابی های لندنی که در هفته های اخیر شرایط خوبی نداشتند با پیروزی که در این دیدار بدست اوردن در حال برگشت به روز های خوب خود هستند. انها هفته قبل هم موفق شدند در جام حذفی به یک پیروزی پر گل دست پیدا کنند.

نیوکاسل که اولین باخت فصل ابی ها را رقم  زده بود در ورزشگاه لندن به زانو در امد و در مقابل چلسی تسلیم شد.

ترکیب دو تیم را مشاهده میکنید:

چلسی : چک، تری، زوما، آسپلیکوئتا، ایوانوویچ، ماتیچ، فابرگاس، اسکار، هازارد، ویلیان، کاستا

نیوکاسل: کرول، ویلیامسون، دامت، کولوچینی، یانمات، کابلا، سیسوکو، آنیتا، کولباک، آیوزه، گوفران

نیوکاسلی ها که قبل بازی اعلام کردند 17 بازیکن مصدوم دارند موفق شدند چهار بازیکن اصلی خود را به این دیدار حساس برسانند بازیکنانی نظیر : فابریچیو کولوچینی_ جک کولبک _ موسی سیسوکو _ تیم کرول که مصدوم بودند برای این دیدار اماده شدند و در ترکیب قرار گرفتند.




مورینیو با سیستم همیشگی خودش بازی را اغاز کرد فقط در چیدمان بازیکنان دو تغییر کوچک ایجاد کرد. اقای خاص چک و زوما که نیمکت نشین بودند در این بازی از ابتدا به میدان فرستاد. زوما جانشین کهیل شد در ترکیب.

بازی با هملات چلسی اغز شد و مثل همیشه شاگردان اقای خاص توپ را در اختیار داشتند و با پاس های زیاد توپ را بین یکدیگر ردو بدل میکردند و بیشترین در صد مالکیت توپ را هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم در اختیار داشتند.

کلاغ ها در نیمه اول دو برابر چلسی به سمت دروازه شوت زدند اما هیچ یک از انها به ثمر ننشست انها زمانی که صاحب توپ میشدند بلافاصله حمله میکردند و شوت میزدنند اما از 5 شوتی که انها در چهارچوب زدند در نیمه اول حتی یک توپ هم به ثمر ننشست.

در مقابل شاگردان اقای خاص که بیشتر پاس کاری میکردند و دنبال خلق موقعیت مناسب بودند تنها 3 شوت در نیمه اول زدند که دو تای ان درون چهارچوب بود و یکی از ان دو توپ وارد دروازه شد. اسکار برزیلی در دقیقه 43 روی پاس ایوانوویچ موفق شد دروازه حریف را باز کند و شاگردان اقای خاص را پیروز به رختکن بفرستد. بازی در نیمه نخست با همین یک گل به پایان رسید.

از دیگر نکات نیمه اول میتوانیم به تعویض ازپیلیکوئتا اشاره کنیم . مدافع اسپانیایی در دقیقه 37 جای خود را به فلیپه لوئیز داد.


با اغاز نیمه دوم شاگردان مورینیو باز هم به سمت دروازه حریف برای زدن گل دوم خیز برداشتند و کاملا حریف را در لاک دفاعی فرو بردند. اما انها برای دیدن گل دوم باید تا دقیقه 59 منتظر می ماندند. دیگو کاستا روی پاس اسکار موفق شد گل ابی ها را در دقیقه 59 ثبت کند تا خیال اقای خاص از پیروزی در این دیدار راحت باشد. اسکار در این بازی یک نمایش فوق العاده داشت و ستاره چلسی در این دیدار بود . این جوان برزیلی در این دیدار یک گل زد و یک پاس گل داد. اما بعد از دریافت کارت زرد جای خود را به هموطنش رامیرز داد.

بعد از این گل ابی ها برای زدن گل های بعدی هم تلاش کردند اما به نتیجه نرسیدند و در نهایت این دیدار با برتری 2_0 ابی ها به پایان رسید.

اقای خاص با این پیروزی که تیمش کسب کرد رکورد 100% پیروزی در خانه را حفظ کرد. شیرهای لندنی در 10 دیدار داخل خانه هر 3 امتیاز ممکن را کسب کردند و به هیچ تیمی در استمفوردبریج رحم نکردند.


این پیروزی برای تمامی هواداران چلسی دلچسب بود . چون هواداران هم شاهد گل زنی کاستا بودند و هم منچستر سیتی در مقابل اورتون متوقف شد و حالا ابی ها دو امتیاز با سیتی اختلاف دارند.





نمرات بازیکنان دو تیم:


امار بازی:














بهترین عملکرد ها:






تغییرات جدول لیگ :

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا / مشهد شنبه 20 دی 1393 ساعت 23:52

چسبید.تبریک به همه.دوباره تنهایی در صدر دیده میشیم

هازارد شنبه 20 دی 1393 ساعت 22:38

تبریک به همه چلسی فن ها

hadi شنبه 20 دی 1393 ساعت 21:08

تیریک میگم هم پیروزی را هم برگشتن به صدر جدول را

Saeed m.h: شنبه 20 دی 1393 ساعت 20:54

اقایون تبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــریک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد