کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

واران: در رئال خوشحالم و به جدایی فکر نمیکنم

مصدومیت په په در مقابل اتلتیکو، این فرصت را نصیب رافائل واران کرد تا در مقابل ختافه از ابتدا به میدان برود. زوج واران و راموس در این بازی بسیار خوب عمل کردند و رئال بدون گل خورده در این بازی به برتری رسید.
واران سال 2011 از لانس به رئال پیوست و به تازگی قراردادش را تا سال 2020 تمدید کرده است. با این وجود، شایعات زیادی در مورد علاقمندی باشگاه هایی نظیر بایرن و چلسی برای به خدمت گرفتن او شنیده می شود. 
  
واران در پایان بزای با ختافه که به برتری 3-0 رئال انجامید به خبرنگاران گفت:" 100 درصد در آمادگی به سر می برم و برای بازی با ختافه نیز انگیزه های زیادی داشتم. درست است که په په و راموس بیشتر از من بازی کرده اند اما من همیشه آماده ام تا در صورت نیاز، برای رئال به میدان بروم و بهترین بازی ها را به نمایش بگذارم. یک سال است که دیگر از ناحیه زانو مشکلی ندارم و حالا می توانم هر سه روز یکبار نیز بازی کنم." 

واران در مورد برد ارزشمند مقابل ختافه گفت:" نگران این بازی نبودیم. در نیمه اول، ختافه خیلی خوب دفاع کرد اما نیمه دوم از آن ما بود .ما از این بازی برد می خواستیم و خوشحالم که بنزما با حرکت خود باعث شد تا مقاومت ختافه شکسته شود.پس از حذف شدن از کوپا دل ری، حالا هدف اصلی ما قهرمانی در لالیگا و چمپیونزلیگ است." 

مدافع 21 ساله رئال در مورد شایعات جدائیش در انتهای فصل گفت:" من در رئال خوشحالم و 100 درصد در اختیار تیم هستم. با رئال تا سال 2020 قرارداد دارم و به جدایی فکر نمی کنم."

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد