کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

نیل کوئین: برد چلسی مقابل سوانسی یک هشدار برای سیتی است

نیل کوئین، کارشناس شبکه اسکای اسپرت معتقد است که برد پر گل چلسی مقابل سوانسی، فشار را بر روی سیتی در یکشنبه داغ بیشتر می کند.
طرفداری- خوزه مورینیو با برد پر گل مقابل سوانسی اختلاف تیم خود را با منچسترسیتی به عدد پنج رساند، البته شاگردان پیگرینی می توانند با پیروزی مقابل آرسنال بار دیگر اختلاف خود را کاهش دهند. (آرسنال در بازی امروز توانست با دو گل منچسترسیتی را شکست دهد)
  
کوئین درباره این بازی گفت:" از دیدن 45 دقیقه اول لذت بردم، این بازی را قبل از آخر هفته تحمل کردم زیرا چلسی در این بازی، یک بازی با برنامه انجام داد و همینطور به خوبی ایستادگی کردند، آنها یک پیام جدی برای حریفانشان ارسال کردند."

"هر کس این بازی را دیده می گوید، واو عجب بازی ای می کنند. مورینیو درباره حفظ توپ عالیشان در این بازی صحبت می کند، او درمورد تمام کار های مثبتی که روی توپ انجام داده است صحبت نمی کند، او می داند که طرف دیگر هم بازی خوبی انجام می دهد."

"آنها در فاز دفاعی عالی بودند، آنها مالکیت توپ را از سوانسی گرفته بودند، بازی لذت بخشی بود و پیام بزرگی را به کل لیگ برتر فرستادند. نتیجه حتی منعکس کننده قدرت چلسی نیست، البته روز بسیار افتضاحی برای سوانسی بود، به نظرم حتی امکان داشت سوانسی با نتیجه بد تری شکست بخورد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد