کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو : شعار علیه جرارد را تمام کنید

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی اذعان کردعدم انتقال استیون جرارد در سال 2005 به اردوی آبی های جزیره هنوز هم یکی از بزرگترین حسرت های زندگی اش است.

ژوزه مورینیو در مصاحبه اخیر خود اذعان کرد باشگاه چلسی همه کارهای ممکن را برای به خدمت گرفتن جرارد در سال 2005 انجام داد، با این حال جرارد تصمیم گرفت در لیورپول باقی بماند. 

  

کاپیتان 34 ساله لیورپول  آخرین فصل خود را -پیش از انتقال به باشگاه آمریکایی گلکسی- در پیراهن لیورپول تجربه می کند. با این حال، مربی پرتغالی آبی های لندن از او با احترام یاد میکند و می پذیرد که عدم انتقال وی یکی از بزرگترین ناامیدی های نقل و انتقالی وی است. 


مورینیو گفت: "ما همه کارهایی که می توانستیم را انجام دادیم و چیزی نمانده بود که موفق شویم. من رویای حضور همزمان ماکله‌له، جرارد و لمپارد را در خط میانی داشتم. ما با یک مثلث در خط میانی بازی می کردیم و فاقد یک شماره 10 کلاسیک بودیم. ماکا ضلع عقل این مثلث بود. من، آقای آبراموویچ و پیتر کنیون (مدیر اجرایی وقت) در این مورد همنظر بودیم و رویای آن را در سر داشتیم." 


"نمایندگان او هم موافق حضور وی در چلسی بودند اما او شخصا هرگز نگفت که شاید به چلسی بیاید. هرگز. او همیشه یک سرخپوش باقی ماند و فکر میکنم تصمیم درست را اتخاذ کرد. "


او از این شکست به عنوان یکی از بزگترین شکست های خود یاد می کند: "بله همینطور بود. اما یک شکست بزرگ دیگر هم زمانی بود که نتوانستم لمپارد را برای اینتر به خدمت بگیرم. آنجا هم چیزی تا رخ دادن انتقال باقی نمانده بود. من دو سرخوردگی بزرگ دارم و این در فوتبال طبیعی است. جرارد یک اسطوری برای لیورپول و لیگ برتر و حریفی است که همیشه مورد توجه و احترام شما قرار می گیرد."


او در مورد شعاری که هواداران در مورد سُر خودن جرارد در بازی دو تیم در فصل گذشته در ورزشگاه می خوانند گفت: "آن شعاری که هواداران ما در مورد او می خوانند را دوست ندارم. برای چند باری شاید خنده دار به نظر بیاید اما تکرار و تکرار آن، مخصوصا وقتی در مورد بازیکنی مانند اوست که شایسته احترام است، اتفاق جالبی نیست.  ما سرودهای دیگری هم داریم و به این یکی نیازی نداریم. "


"من عاشق این جمله او هستم وقتی که گفت هیچوقت در زندگی اش به لیورپول گل نخواهد زد. عاشق این حرفها هستم. من می فهمم -تقریبا، تقریبا، تقریبا- چرا او داشت به چلسی می آمد. اما نیامد و به تصمیمش احترام می گذارم."


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد