کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پگیرینی: حالا محکوم به شکست چلسی هستیم

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی پس از شکست خانگی تیمش برابر آرسنال اعتراف کرد که آبی‌پوشان شهر منچستر برای دفاع از عنوان قهرمانی‌‌شان در لیگ برتر راهی ندارند جز اینکه چلسی را در بازی رودررو شکست دهند.
مانوئل پیگرینی در پی شکست 2 بر صفر تیم فوتبال منچسترسیتی برابر آرسنال در ورزشگاه اتحاد که فاصله پنج امتیازی آبی‌پوشان شهر منچستر با چلسی صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر را حفظ کرد،   اذعان داشت که تیمش برای اینکه شانسی جهت دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها داشته باشد باید بازی رودروی خود مقابل شاگردان مورینیو را ببرد.

پیگیرینی که تیمش 11 بهمن به استمفوردبریج می‌رود، در کنفرانس خبری پایان بازی گفت: بازی که باید در استمفوردبریج انجام دهیم، بازی بسیار مهمی است. ما باید فاصله خود را با چلسی به دو امتیاز کاهش دهیم. امیدوارم که بتوانیم جبران کنیم و به همان شیوه که تا الان بازی کرده‌ایم، باز هم بازی کنیم. در بازی امشب ما زمانی که توپ را در اختیار داشتیم بدون برنامه‌ای مشخص در زمین پرسه می‌زدیم. با وضعیت فعلی بازی برابر چلسی برای ما بازی تعیین‌کننده‌ای خواهد بود.

ما سعی می‌کنیم که آن بازی را ببریم تا دوباره فاصله را کاهش دهیم. ما بازی خوبی ارائه نکردیم. خیلی دویدیم و در زمان زیادی از بازی مالک توپ بودیم اما ایده‌های خلاقانه‌ای برای پیدا کردن فضاهای خالی میدان برای ضربه زدن به آرسنال که خوب دفاع می‌کرد، پیدا نکردیم.

گل نخست آرسنال از روی نقطه پنالتی و به لطف خطایی بود که ناچو مونرئال پس از برخوردی نه چندان جدی با کاپیتان منچسترسیتی، وینسنت کمپانی نقش بر زمین شد. این پنالتی را سانتی کاسورلا به گل تبدیل کرد.

پیگرینی درباره این پنالتی گفت: فکر نمی‌کنم برخوردی که رخ داد پنالتی بوده باشد اما حتی بعد از آن ما به اندازه کافی برای جبران گل خورده زمان داشتیم. به یادم نمی‌آورم که جو هارت در این بازی حتی یک واکنش نشان داده باشد. البته ما هم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی نداشتیم. دلایل اساسی برای شکست ما در این بازی وجود داشت. یکی از آنها همین پنالتی بود که روند بازی را تغییر داد. من فکر نمی‌کنم که آن صحنه پنالتی بوده باشد هرچند حرکتی هم که کمپانی انجام داد، غیرضروری بود. ما در این بازی خلاق نبودیم و برنامه مشخصی برای ضربه زدن به دفاع آرسنال نداشتیم. بدون خلافیت سخت می‌شود گل زد.

سرمربی شیلیایی آبی‌پوشان شهر منچستر، تصریح کرد: حرکت کمپانی به مونرئال اجازه داد شیرجه بزند. نمی‌گویم که داور اشتباه کرد اما آن پنالتی روند بازی را عوض کرد هرچند این تنها دلیل شکست ما نبود. من همیشه برای تیمی که بازی را می‌برد احترام قائلم. آرسنال در این بازی بسیار با تمرکز کار کرد. ما هم تمام طول بازی دویدیم، خوب پاسکاری کردیم اما ایده مشخصی برای اینکه چگونه موقعیت‌سازی کنیم نداشتیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد