کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

علاقه باشگاه‌های اروپایی به جذب هافبک سابق چلسی

مدیر برنامه‌های دی بروین از علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب این بازیکن خبر داد.


http://www.varzesh11.com/images/news/de-bruyne-28010.jpg


کوین دی بروین در حال حاضر عضو باشگاه ولفسبورگ است و توانسته با تیمش بدون هیچ حاشیه‌ای در بالای جدول بوندسلیگا در تعقیب بایرن مونیخ صدرنشین باشد.


 

 


پاتریک دو کاستر مدیر برنامه‌های این بازیکن به "گاردین" گفت:" کوین با تمام توان تمرکزش را بر این گذاشته که با ولفسبورگ به چمپیونزلیگ راه پیدا کند. اما بعد از رسیدن به این هدف معلوم نیست چه اتفاقی بیفتد. انگلیس و اسپانیا لیگ‌ها خوب و جذابی دارند اما او ممکن است تصمیم بگیرد یک سال دیگر هم در آلمان توپ بزند، شاید اینطور برایش بهتر باشد."

اینملی‌پوش اهل بلژیک، در دور رفت فصل جاری برای ولفسبورگ سه بار گلزنی کرد و ده پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش مهیا کرد. اینک تیم‌های منچستریونایتد، آرسنال، پاریس‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ برای جذب وی وارد رقابت با هم شده‌اند.

دو کاستر با بیان اینکه جدایی این مهاجم از ولفسبورگ دشوار خواهد بود، افزود:" ولفسبورگ مبلغ زیادی برای فروش کوین مطالبه کرده و تیم‌های اندکی وجود دارند که بتوانند: بتوانند از عهده پرداخت این مبلغ برآیند."

گفتنی است این تیم آلمانی سال گذشته دی بروین را در ازای پرداخت مبلغ 22 میلیون یورو به باشگاه چلسی، از لیگ جزیره به آلمان آورد و تا سال 2019 با وی قرارداد بست.



ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد