کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی چلسی _ لیورپول/ جدال در استمفوردبریج برای حضور در فینال

دو تیم فوتبال چلسی و لیورپول فردا سه شنبه در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن دیدار برگشت جام اتحادیه را برگزار خواهند کرد.



اختصاصی سایت، دور رفت بازی در ورزشگاه انفیلد با نتیجه تساوی به پایان رسید و حالا دو تیم برای حضور در فینال باید بجنگند تیم پیروز به ومبلی میرود تا فینال جام اتحادیه را برگزار کند.


  


دو تیم چلسی و لیورپول فردا باید دیدار حساسی را برگزار کنند دیداری که میتواند برای برنده یه جام به ارمغان بیاورد. دور رفت بازی با نتیجه تساوی خاتمه یافت . تساوی که کاملا به نفع چلسی خواهد بود. ابی ها در صورت تساوی بدون گل هم راهی مرحله بعد میشوند. در ورزشگاه انفیلد بازی با نتیجه 1_1 به پایان رسید. در ان دیدار ابی ها ابتدا با پنالتی ادن هازارد پیش افتادند اما در نیمه دوم تک گل ابی ها را رحیم استرلینگ پاسخ داد و بازی را به تساوی کشاند. در بیشتر دقایق بازی چلسی دفاع کرد  و فوق واکنش های کورتوا چلسی را سرپا نگه داشت. تا انها امید بیشتری برای حضور در فینال داشته باشند.


این بازی حساسیت خودش را دارد و نمیتوان پیش بینی کرد کدام یک از دو تیم راهی فینال میشود با توجه به شکست سنگین چلسی در خانه در جام حذفی نمیتوان گفت چون بازی در استمفوردبریج است چلسی قطعا پیروز و به فینال میرود. باز هم یک شگفتی میتواند اتفاق بیوفتد و ابی ها در خانه با جام وداع کنند.



ابی های لندنی چند روز قبل در مقابل تیم دسته اولی برادفورد سیتی شکست خوردند و از جام حذفی کنار رفتند. انها در صورتی که 2_0 پیش بودند در نهایت با نتیجه 4_2 شست خوردند قطعا تیم لیورپول هم میتواند کاری مثل برادفورد انجام دهد اگر مورینیو و مردانش به خواب بروند. این بازی اصلا اسان  نخواهد بود و در صورت غفلت میتواند برای شیرهای لندنی گران تمام شود. البته لیورپول هم در مقابل بولتون (جام حذفی) در خانه متوقف شد و حالا باید دیدار برگشت را در خانه بولتون انجام دهد. قرمز ها هنوز امید دارند که میتوانند به مرحله بعد صعود کنند چرا که در صورت پیروزی مقابل بولتون راهی مرحله بعد خواهند شد. اما جام حذفی برای ابی ها تمام شد و حالا انها باید به سایر رقابت ها فکر کنند. انها در سه جام دیگر باید رقابت کنند که تکلیف یکی از این سه جام فردا شب مشخص خواهد شد.


در صورت تساوی یک یک بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی خواهد کشد اما در صورت پیروزی هر یک از دو تیم ان تیم به مرحله بعد میرود. بازی با هر نتیجه ای که به تساوی کشیده شود وقت اضافه خواهد داشت اما پس از پایان 120 دقیقه تیمی صعود میکند که  گل بیشتری در خانه حریف زده باشد مثلا اگر بازی با نتیجه 2_2 دنبال شود پس از پایان 120 دقیقه این تیم لیورپول است که به مرحله بعد میرود. و بازی ضربات پنالتی نخواهد داشت در صورتی بازی به ضربات پنالتی کشیده میشود که نتیجه بازی رفت تکرار شود.



مورینیو در دیدار قبل (جام اتحادیه) با نیمکت نشینان خود بازی را اغاز کرد و از ستاره های اصلی خود استفاده نکرد اما برای این دیدار قطعا از بازیکنان اصلی خود نظیر ماتیچ _ فابرگاس _ هازارد _ کاستا_ ویلیان_ تری _ کورتوا و .... بهره خواهد گرفت. و همچنین اقای خاص در مقابل برادفورد با سیستم 4_4_2 بازی کرد و برای اولین بار در این فصل سیستم خود را تغییر داد.


در مقابل براندن راجرز در دیدار قبلش مقابل بولتون از بیشتر بازیکنان اصلی خود نظیر کوتینیو _ استرلینگ _ ساخو _ کان _ هندرسون _ لالانا و... استفاده کرد. و همچنین تیمش مثل دیدار با چلسی با سه مدافع بازی کرد. و احتمال دارد انها برای این دیدار هم با سه مدافع بازی کنند. که میتواند برای ضد حمله های اقای خاص موقعیت خوبی ایجاد کند.


با توجه به شرایطی که ایجاد شده و نتیجه ضعیف دو تیم در جام حذفی باید دید که شاگردان مورینیو و  براندن راجرز در این دیدار چه نمایشی خواهند داشت و در نهایت کدام یک از دو تیم به مرحله بعد صعود میکند.


در پنج دیدار احیر دو تیم لیورپول پیروز نبوده . ابی ها سه بار برده اند و دو بار هم مساوی کرده اند.






لیورپول در پنج دیدار گذشته خود شکست نداشته . قرمز ها سه بار پیروز بودند و دو تساوی کسب کرده اند. در مقابل ابی ها سه بار پیروز شدند یک بار شکست خوردند و یک بار هم مساوی کرده اند . که شکست و تساوی انها به دو دیدار قبل بر میگردد. و به نظر میرسد وقت ان است که بازیکنان چلسی پس از دو نمایش ضعیف این بار به خود بیایند و پیروز شوند.






ترکیب بازی قبل دو تیم:








ترکیب احتمالی دو تیم و مصدومان دو تیم:








نتایج شش بازی گذشته دو تیم در استمفوردبریج:









ترکیب بازی رفت دو تیم:










این دو تیم 170 بار مقابل هم قرار گرفتند 60برد سهم چلسی _ 74 برد سهم لیورپول_ 36 بازی تساوی









بهترین پیروزی دو تیم مقابل هم:








اسامی گل زنان لیورپول در جام اتحادیه:








اسامی گل زنان چلسی در جام اتحادیه:









امار سرمربی لیورپول براندن راجرز:








سه بازی اینده چلسی:

نظرات 9 + ارسال نظر
costa سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 19:38

چلسی 3 بر صفر برنده میشه با گل های هازارد کاستا و ویلیان

شایان سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 19:27

1_1 مساوی میشه میره پنالتی از اونجایی که همیشه تو پنالتی میبازیم . امشب هم حذف میشیم.

ALI سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 18:54

اطمینان دارم که میبریم یعنی باید ببریم...فقط خدا کنه به فیلیپه لوییز بازی بده... 3-0 چلسی

Saeed m.h سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 17:53

به دلم افتاده میبازیم.... هر چند مالی نیستن.

این بازی با برادفورد کاری با ما کرد که.....

هازارد سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 16:26

2 بر 0 میبریم .
روز روزه هازارده . تا متفاوت بودن تیم با وجودش مشخص بشه
یک گل قشنگ میخوام ازت

علیرضا@شاهرود سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 16:22

میخوام عجیب پیش بینی کنم.
5-4 میبریم

رضا عباسی سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 01:41

2_1 میبریم

hadi دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 16:37

این بازی را میبریم با نتیجه 3 - 0 به نفغ چلسی

Saeed m.h دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 12:25

فقط دوست دارم بریم فینال حالا هر طور شده. اگه ببریم و بریم فینال که چه بهتر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد