کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت: پیش بازی چلسی _ منچسترسیتی/ فرصتی عالی برای افزایش شانس قهرمانی

دو تیم چلسی و منچسترسیتی فردا (شنبه) در ورزشگاه خانگی چلسی با هم رو به رو میشوند.



https://wallwidehd.com/wp-content/uploads/Chelsea-FC-vs-Manchester-City-FC-2014-2015-BPL-Wallpaper-800x450.jpg



اختصاصی سایت: ابی های لندنی پس از صعود به فینال جام اتحادیه فرصت این را دارند تا با پیروزی مقابل منچسترسیتی بر فراز قله انگلستان بنشینند.


پخش زنده از شبکه ورزش

 

 

هفته 23 لیگ برتر انگلستان طی روزهای شنبه و یکشنبه دنبال میشود و در حساس ترین دیدار روز شنبه دو تیم چلسی و  منچستر سیتی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف هم خواهند رفت.



برنامه بازیهای هفته بیست و سوم:




شیرهای لندنی شنبه شب از ساعت 21:00 به وقت تهران میزبان تیم منچسترسیتی هستند. رقابت بین دو تیم بالای جدول همیشه جذاب بوده و هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند. چرا که پیروزی چلسی در این دیدار تقریبا قهرمانی انها را قطعی میکند و پیروزی سیتی در این دیدار انها را برای کسب عنوان قهرمانی امیدوار نگه میدارد. بدون شک هر دو تیم برای گرفتن نتیجه پا به میدان خواهند گذاشت.


ابی پوشان لندنی سه شنبه گذشته در مقابل تیم لیورپول به میدان رفتند و موفق شدند پس از 120 دقیقه تلاش قرمز پوشان را از مقابل بردارند و به دیدار نهایی صعود کنند. و حالا پس از ان دیدار سنگین باید به نبرد با تیم قدرتمند دیگری به نام منچستر سیتی بگذارند. تیمی که میتواند قهرمانی را از شیرهای لندنی بگیرد. دیدار با لیورپول تلافات زیادی برای ابی پوشان داشت انها چند مهره کلیدی خود را از دست دادند و حضور انها در هاله ای از ابهام قرار دارد. بازیکنانی نظیر فابرگاس ، لوییز ، ایوانوویچ، مصدوم شدند و مشخص نیست که به این دیدار میرسند یا نه. و دیگو کاستا نیز به علت بازی خشن سه جلسه محروم شد. حالا خوزه مورینیو بهترین مهاجم خود را در اختیار ندارد.


در مقابل تیم منچستر سیتی هم چهار بازیکن خود را در اختیار ندارد. اقای پیگرینی یحیی توره و بونی را به علت حضور در تیم ملی و مانگالا و صمیر نصری را به علت مصدومیت از دست داده است. سمیر نصری قطعا این بازی را از دست خواهد داد اما حضور مانگالا هنوز مشخص نیست.











با توجه به مصدومان و محرومان دو تیم به نظر میرسد ترکیب احتمالی چنین باشد:






در پنج بازی گذشته این دو تیم در تمامی رقابت ها ابی پوشان لندنی سه برد یک تساوی و یک باخت به دست اورده اند و در مقابل مردان پیگرینی دو برد دو باخت و یک تساوی به دست اورده اند. شما کاربران عزیر میتوانید این نتایج را در جدول زیر مشاهده کنید.











ابی های لندنی بازی قبل خود را سه شنبه گذشته در مقابل لیورپول انجام دادند که موفق به پیروزی شدند در مقابل ابی اسمانی ها اخرین بازی خود را در جام حذفی انجام دادند که دو بر صفر مغلوب شدند. از این حیث سیتی  کمی بی روحیه تر است اما انها بیشتر استراحت کرده اند چرا که سیتی خیلی زود تر از جام اتحادیه کنار رفت. ترکیب اخرین بازی دو تیم را مشاهده میکنید:





در پنج بازی گذشته  دو تیم  در مقابل هم امار برابر بوده. سهم چلسی دو برد سهم منچستر دو برد  یک دیدار هم مساوی شده است:





این فصل ابی ها دیدار رفت را با سیتی مساوی کردند. مردان مورینیو در ورزشگاه اتحاد تا دقایق اخر هم پیش بودند اما در نهایت بازی به تساوی کشیده شد. گل تساوی سیتی را بازیکن سابق چلسی فرانک لمپارد به ثمر رساند. و حالا این اسطوره سابق فردا بار دیگر به ورزشگاه استمفوردبریج باز میگردد و باید دید که در مقابل چلسی بازی میکند یا نه. اما فصل قبل مورینیو سیتی را دبل کرد و رفت و برگشت شیرهای لندنی، سیتیزن ها را شکست دادند. امیدواریم مورینیو بار دیگر خودش را در بازی های بزرگ اثبات کند و سیتی را ببرد تا هوادارن چلسی بیش از پیش به قهرمانی فک کنند.


در شش بازی اخر دو تیم در استمفوردبریج مردان پیگرینی امار بهتری داشتند. ابی اسمانی ها 3 بار پیروز بودند دو بار شکست خوردند و یک بازی هم مساوی شده است. باید دید مردان مورینیو امار را به برابری میکشانند یا فردا در غیاب ستاره های خود نظیر فابرگاس و کاستا تسلیم میشوند و سیتی چهارمین پیروزی را هم در استمفوردبریج بدست میاورد.








در جدول زیر شش دیدار گذشته ای که چلسی در خانه انجام داده و منچستر سیتی در خارج از خانه  را مشاهده میکنید. ابی ها در این فصل تنها یک باخت در خانه داشتند که ان باخت هم با حذف شیرهای لندنی از جام حذفی همراه بود. مردان مورینیو در یک دیداری عجیب 4_2 مغلوب برادفورد شدند. اما مردان پیگرینی در پنج بازی خارج از خانه اخیر خود تنها یک تساوی داشتند. سیتیزن ها در چهار دیدار پیروز بودند که اسامی تیمها و نتایج بازی ها را مشاهده میکنید:







در اخرین دیدار دو تیم در استمفوردبریج مورینیو و شاگردانش پیروز  بودند . انها فصل قبل با دو گل تورس و شورله موفق شدند حریف خود را از مقابل بردارند. و تک گل تیم سیتی را اگوئرو به ثبت رساند.









در بازی های رو در روی این دو تیم 83 گل زده شده است که سهم چلسی 57 گل بوده و سهم منچستر سیتی 26 گل











دقایقی که گل های دو تیم ثبت شده را مشاهده میکنید. بیشترین گل های دو تیم در ده دقیقه اخر بازی زده شده است.









درصد نقاط مختلف زمین که گل های دو تیم زده شده است:


مقایسه اماری کوچک از دو تیم در این فصل:










بهترین های دو تیم در این فصل:







پیش بین های انجام شده از پیروز این دیدار: 50 درصد به منچسترسیتی رای داده اند. و 50% باقیمانده  بین پیروزی چلسی و تساوی تقسیم شده است:






جایگاه دو تیم در جدول انگلستان را مشاهده میکنید:
چلسی با پنج امتیاز اختلاف نسبت به سیتی در رتبه اول قرار دارد و در صورت پیروزی در دیدار فردا این اختلاف به هشت میرسد که راه قهرمانی چلسی را ساده تر میکند چرا که تنها تعقیب کننده چلسی در این فصل تنها منچسترسیتی است و سایر تیمها اختلاف زیادی با شیرها دارند.







امار پیگرینی مربی سیتی:









جایگاه سیتی در لیگ در 10 سال گذشته:














جدول برترین گل زنان لیگ را مشاهده میکنید. بهترین گل زن لیگ برتر فردا غایب است و سرجیو اگوئرو میتواند اختلافش با کاستا را کاهش دهد اگر او موفق شود دروازه کورتوا را باز کند.








تیمهایی که بییشترین کلین شیت را در لیگ برتر در 22 بازی گذشته داشته اند:






زنندگان گلهای چلسی در این فصل:










پیش بینی کارشناسان از نتیجه این دیدار:









سه دیدار اینده چلسی:

نظرات 9 + ارسال نظر
ALI شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 18:58

3-0 چلسی

eden شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 18:21

چلسی میبره با نتیجه یک بر صفر اگه میشه یه لینک از بازی بزارید به خاطر سریال همه چیز انجاست نمیتونم بازی رو ببینم

علیرضا@شاهرود شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 17:24

خوب بازی می کنیم ولی نتیجش رو نمیبریم
2-2

علی شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 06:42

چلسی یک بر صفر شکست میده

ارش جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 21:16

2-1 CHELSEA

رضا عباسی جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 20:06

2_1 میبازیم . گل اولم ما میزنیم.

شایان جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 18:05

مساوی میشه . 1_1

البته با توجه به بازی های ضعیف تیممون این چند بازی اخیر مساوی هم بد نیست. میتونه 5 امتیاز اختلاف رو حفظ کنه.

Saeed m.h جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 16:20

انشالله میبریم با حضور رمی در نوک حمله نه دروگبا . دروگبا پیر شده باید رمی تو ترکیب باشه

1_0 چلسی میبره. یعنی اگر اینا نتونن اندازه میدلزبو ظاهر شن یعنی...... میدلزبرو سیتی رو تو اتحاد 2_0 برد .

hadi جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 15:25

چلسی 2 - 1 منچسترسیتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد