کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی 2_1 استون ویلا / ابی ها به قهرمانی نزدیک تر شدند.

دو تیم چلسی و استون ویلا از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه ویلا پارک به تقابل با هم پرداختند که در نهایت ابی ها موفق شدند هر سه امتیاز این بازی را کسب کنند.

http://static.goal.com/915500/915572_heroa.jpg

اختصاصی سایت، شاگردان اقای خاص موفق شدند با پیروزی 2_1 در مقابل استون ویلا اختلاف خود با سیتی را بیشتر کنند.


  

ابی پوشان لندنی امروز از ساعت 18:30 میهمان تیم استون ویلا بودند که با دست پر از این بازی برگشتند انها موفق شدند 2_1 میزبان خود را شکست دهند. همان طور که انتظار میرفت ابی ها باید پیروز میشدند اما بدون گل خورده. که متاسفانه انها موفق نشدند کلین شیت دیگری را ثبت کنند. صدر نشین لیگ جزیره با این پیروزی به روند برد های خود ادامه داد و با 56 امتیاز و 7 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم یعنی منچستر سیتی با اقتدار به صدر نشینی خود ادامه می دهند.

مورینیو مانند همیشه با سیستم 4_2_3_1 بازی را اغاز کرد. اما اقای لمبرت سیستم خود را نسبت به بازی قبل تغییر داد انها با سیستم 4_5_1 وارد زمین شدند. اسامی بازیکنان فیکس دو تیم را مشاهده میکنید:

چلسی: کورتوا، ایوانوویچ، کیهیل، تری، آزپیلیکوئتا، رامیرس، ماتیچ، ویلیلان، اسکار، هازارد، دروگبا


استون ویلا: گوزان، هاتون، اوکور، کلارک، سیسوخو، وست وود، دلف، کلورلی، آگبوندلاهور، وییمن، گیل








شیرهای لندنی  بازی را هجومی اغاز کردند و کاملا میزبان خود را تحت فشار گذاشتند. مورینیو و هواداران چلسی تنها به هشت دقیقه زمان نیاز داشتند تا شاهد گل اول تیم خود باشند. همکاری دیدنی اسکار ویلیان و هازارد گل اول چلسی را ساخت . اسکار توپ را در درون محوطه به ویلیان رساند او هم یه پاس در عمق به هازارد داد و ادن با یه ضربه بغل پا توپ را به درون دروازه فرستاد.

http://www.chelseafc.com/content/cfc/en/homepage/news/boilerplate-config/latest-news/2015/02/match-report--aston-villa-v-chelsea/_jcr_content/main/image.img.jpg/1423331352366.jpg


بعد از این گل شاگردان اقای خاص توپ را در اختیار داشتند و حملات دیگری را ترتیب دادند اما موفق نشدند گل زنی کنند. یه موقعیت خیلی خوب را اسکار به دست اورد اما ضربه محکم او از درون محوطه جریمه به دروازبان برخورد کرد و  راهیه کرنر شد. تقریبا نیمه اول بازی تا دقیقه 30 _ 35 در اختیار بازیکنان چلسی بود اما هر چه به پایان نیمه نزدیکتر میشدیم فشار یاران لمبرت بیشتر میشد و تیم چلسی عقب تر می نشست. استون ویلا چند کرنر بدست اورد در نیمه اول اما از هیچ یک از انها نتوانست استفاده کند و موقعیت های انان یکی پس از دیگری به بیرون میرفت. بازی در نیمه اول با نتیجه 1_0 به سود شیرهای لندنی به پایان رسید تا شاگردان اقای خاص پیروز به رختکن بروند.


در ابتدایه نیمه دوم و در دقیقه 48 امید به اردوی استون ویلا بازگشت شیرها موفق شدند دروازه کورتوا را باز کنند. استون ویلا گل نخست خود را توسط ژورس اوکوره به ثبت رساند تا شاگردان اقای خاص در همان دقایق ابتدایی دچار شوک شوند. پس از این گل چلسی بازی را در اختیار گرفت چرا که انها فقط به پیروزی در این دیدار فکر میکردند و اصلا مایل نبودند با شکست یا تساوی ورزشگاه را ترک کنند. حملات شاگردان اقای خاص تا دقیقه 66 به نتیجه ننشست. انها هر چه زدند به در بسته خوردند. تا اینکه ایوانوویچ در دقیقه 66 بازی گل دوم ابی ها را به ثمر رساند تا بار دیگر چلسی از میزبان خود پیش بیوفتد.
http://www.chelseafc.com/content/cfc/en/homepage/news/boilerplate-config/latest-news/2015/02/match-report--aston-villa-v-chelsea.img.png
در ادامه مورینیو کوادرادو را وارد بازی کرد تا از این خرید خود هم بهره ببرد اما این وینگر کلمبیایی چندان موفق نبود و هنوز با تیم هماهنگ نشده بود.  در نهایت بازی با نتیجه 2_1 به پایان رسید و مردان مورینیو جشن پپروزی گرفتند. این برد برای چلسی خیلی دلچسب تر شد چرا که منچسترسیتی در خانه خود در مقابل هال سیتی متوقف شد و اختلاف انها با تیم دوم جدول بیشتر از قبل شد. سیتی تا دقیقه 90 از حریف خود عقب بود اما گل دقایق پایانی میلنر باعث شد پیگرینی از یک شکست خانگی فرار کند.
 

http://www.chelseafc.com/content/cfc/en/homepage/news/boilerplate-config/latest-news/2015/02/match-report--aston-villa-v-chelsea/_jcr_content/main/image_1.img.jpg/1423332803867.jpg


شاگردان اقای خاص با این پیروزی 56 امتیازی شدند و به یکه تازی خود ادامه دادند و شاگردان پل لمبرت با این شکست 22 امتیازی باقی ماندند و همچنان در رده شانزدهم به سر میبرند.

امار بازی:














نمرات بازیکنان دو تیم:








بهترین های این بازی:








جدول لیگ برتر پس از پایان بازی های روز شنبه:





نظرات 1 + ارسال نظر
hadi یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 09:36

برد چلسی تبریک

Saeed m.h: تبریک....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد