کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوا: می توانیم قهرمان اروپا شویم؛ پاریسی‌ها تیم سرسختی هستند

تیبو کورتوا، سنگربان بلژیکی تیم چلسی، در آستانه جدال فردای تیمش مقابل پاریس سنت ژرمن در لیگ قهرمانان معتقد است آن‌ها کار مشکلی مقابل پاریسی‌ها پیش رو خواهند داشت.

کورتوای بلژیکی که فرداشب تیمش به مصاف پاریس سنت ژرمن خواهد رفت، گفتگویی را با وبسایت یوفا ترتیب داده که بخش‌هایی از آن را در ادامه مطلب می خوانید.

 

 


کورتوا، در خصوص اینکه پیش از حضورش در چلسی، ژوزه مورینیو را چگونه مربی تصور می کرده، گفت:


"او مربی فوق العاده ایست و تاکتیک‌ها را به خوبی می شناسد، او به خوبی می داند چگونه به تیم انگیزه  دهد. وقتی او در رئال مادرید حضور داشت، با اتلتیکو همیشه مقابل تیم او به سختی به پیروزی می رسیدم. یک بار در فینال کوپا دل ری آن ها را شکست دادیم. فصل گذشته هم در استمفوربریج کار سختی مقابل چلسی داشتیم و واقعاً می دانستم که مورینیو مربی بسیار خوبی است، اکنون این ها را به چشم خودم دیده ام."


وی در خصوص شباهت های میان دیگو سیمئونه و مورینیو گفت:

"از نقطه نظر تاکتیکی و اینکه چه دیدی از فوتبال دارند، به نظرم هر دو یک نگرش نسبت به فوتبال دارند. امّا مشخصاً هر دو شخصیت ویژه ای دارند و به خوبی می دانند که چگونه به تیم انگیزه دهند. آن‌ها شباهت‌هایی دارند، امّا دو انسان متفاوت هستند."


کورتوا، در خصوص همبازی بودن با پتر چک در چلسی نیز می گوید:


"وقتی شما در کنار او تمرین می کنید، انگیزه تان برای پیشرفت بیشتر می شود. وقتی او واکنش خوبی ارائه می کند، شما هم دوست دارید واکنش خوبی ارائه دهید و این باعث می شود هر دو سعی کنیم در یک سطح بالا خود را حفظ کنیم. او مدت هاست دروازه بان تراز اولی است و وقتی چیزی می گوید، باید گوش داد و یاد گرفت."


سنگربان بلژیکی چلسی درباره جدال فردای تیمش مقابل پاریس سنت ژرمن گفت:


"فصل گذشته چلسی دو بازی سخت و مشکل مقابل آن‌ها در یک چهارم نهایی داشت، بنابراین انتظار یک بازی مشکل را داریم و می دانیم که قرعه پاریس سنت ژرمن، یکی از سخت ترین قرعه هایی بود که با آن روبرو شدیم. امّا ما تیم قدرتمندی در اختیار داریم و توانایی شکست دادن آن ها را داریم، اگرچه می دانیم بازی مشکلی است و قطعاً کسب نتیجه کاری مشکل است."


کورتوا در پایان، درباره اینکه چلسی با تیم فعلی می تواند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود، نیز گفت:


"با کیفیتی که در این تیم می بینم، می توانم بگویم ما یکی از مدعیان خواهیم بود. امّا وقتی به تیم ها حاضر در این مرحله نگاه می کنیم میبینیم که تیم های مدعی زیادی مانند رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ هنوز در این تورنومنت حضور دارند.  مطمئناً آن ها هم تیم های مدعی برای قهرمانی خواهند بود، امّا به نظرم ما می توانیم فاتح لیگ قهرمانان شویم."






طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد