کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو:هیچ تیمی مدعی اصلی فتح CL نیست

 ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، تاکید کرد که رئال مادرید و بایرن مونیخ، مدعیان اصلی قهرمانی در ‏رقابت های این فصل چمپیونزلیگ نیستند.‏

http://www.chelseafc.com/content/cfc/en/homepage/news/boilerplate-config/latest-news/2015/02/mourinho--striker-starts.img.png

بسیاری از رئال و بایرن، قهرمانان دو فصل اخیر اروپا، به عنوان ‏مدعیان اصلی قهرمانی این فصل نام می برند اما مورینیو معتقد است از حالا نمی توان شانس هیچ تیمی ‏را بیش از بقیه دانست.‏
  
او به خبرنگاران گفت:" با اینکه شانس یکی دو تیم بیش از بقیه است، موافق نیستم زیرا در چمپیونزلیگ ‏همیشه جا برای شگفتی سازی وجود دارد.‏‎ ‎در همین یک دهه گذشته، تیم هایی به قهرمانی رسیدند که ‏انتظارش را داشتید اما تیم هایی هم قهرمان شدند که کسی انتظارش را نداشت. می توان این تعادل را 50-‏‏50 دانست.‏
سه- چهار تیم هستند که کسی انتظار قهرمانی شان را ندارد. وقتی به مرحله حذفی می رسیم، من واقعا نمی ‏دانم کدام تیم ها مدعی هستند. به نظر من، در حال حاضر 16 کاندیدا وجود دارد."‏‎ ‎
دیگو کاستا، مهاجم چلسی، به دلیل محرومیت، در سه دیدار اخیر تیمش حضور نخواهد داشت و به همین ‏دلیل، مورینیو نگران آمادگی اوست:" بله، او از ابتدا بازی خواهد کرد اما فکر نمی کنم برای بازیکنی که ‏در سه دیدار اخیر بازی نکرده، شرایط چندان خوب باشد. فکر نمی کنم او در بهترین شرایط باشد.‏
در مقابل، لوئیک رمی و دیدیه دروگبا در سه دیدار اخیر بازی کرده اند و می دانم برای آنها مهم است که ‏در این دیدار فرصت بازی پیدا کنند. می دانم هر دو آنها آماده هستند."‏
پتر چک در دیدار این هفته چلسی مقابل اورتون نمایش درخشانی ارائه داد و مورینیو هم فاش نکرد که در ‏دیدار فردا شب، از کدام دروازه بان تیمش استفاده خواهد کرد:" کورتوا نمی داند بازی خواهد کرد یا نه؛ به ‏شما هم نمی توانم بگویم. او باید این را از من بشنود، نه از رسانه ها اما بار دیگر تکرار می کنم که چلسی ‏دو نفر از بهترین دروازه بانان لیگ برتر را در اختیار دارد و انتخاب از بین آنها برای من آسان است. من ‏از هر دو بسیار راضی هستم. هر بار که هر یک از آنها بازی می کنند، تیم کاملا اعتماد به نفس دارند ‏زیرا می دانند که دروازه بان بزرگی درون دروازه است."‏





ورزش سه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد