کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

احتمال دارد فابرگاس دیدار با پی اس جی را از دست بدهد

سسک فابرگاس ممکن است بازی مقابل پاریس سن ژرمن را به دلیل آنفولانزا از دست بدهد.

به گزارش FourFourTwo، سسک فابرگاس در حالی با آنفولانزا دست و پنجه نرم می کند که تیمش باید در دور یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف پاریس سن ژرمن برود. با این حال ژوزه مورینیو امیدوار است که هافبک اسپانیایی اش برای بازی امشب آماده باشد.

 

 

فابرگاس هفته پیش در بازی مقابل اورتون نیمکت نشین بود چون در بازی با لیورپول با مشکل همسترینگ رو به رو شده بود و حال باید با آنفولانزا دسته پنجه نرم کند تا بتواند به بازی مقابل پاریسی ها برسد.

مورینیو می گوید مشکل فابرگاس حاد نیست ولی به هر حال نمی داند از چه کسی باید در خط هافبک خود در حال حاضر استفاده نماید. وی می گوید:"ما مشکلات کوچکی داریم. همه کامل نیستند. اسکار مشکل کوچکی دارد، فابرگاس کمی بیمار است و ویلیان هنوز از بازی با لیورپول احساس درد می کند. با این حال تنها بازیکنی که به صورت کامل بیرون خواهد بود جان اوبی میکل است. با وجود فابرگاس ما تیم دیگری هستیم. نمی گویم بهتر یا بدتر ما با وی متفاوت هستیم. فرق حضور داشتن و نداشتن او طرز کنترل کردن بازی توسط ما است و با حضور او می توانیم مالکیت بیشتری را بر روی توپ داشته باشیم و در صورت نداشتن او باید از روش دیگری استفاده کنیم."



طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد