کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: امشب در پارک د پرنس چلسی متفاوتی نسبت به سال گذشته خواهد دید

ژوزه مورینیو به هواداران پاریسن ژرمن قول داد که چلسی متفاوتی نسبت به تیمی که سال گذشته با نتیجه 3-1 در پارک د پرنس مغلوب شده بود، خواهند دید.


بنا به گزارش Sky sports، داوید لوئیز مدعی شده بود که چلسی اکنون نسبت به زمان جدایی او، تیم بهتری است. و مورینیو نیز به این سخنان واکنش نشان داد.


 

 

مورینیو در مورد صحبت های لوئیز گفت:

"من اینجا نیستم که در مورد صحبت های تیم حریف اظهار نظر کنم، حتی اگر آن فرد داوید باشد. نمی خواهم نظری بدهم. ما آنها را شکست دادیم، اما شکست خوردیم. و ما در پاریس شکست خوردیم و دوباره تکلیف بازی های حذفی در آخرین دقیقه مشخص شد. جزئیات تفاوت را رقم زد.


"من نمی گویم که ما پیروز شدیم، چون بهتر از پاریس بودیم. ما پیروز شدیم چرا که یک گل در خارج از خانه به ثمر رساندیم و در خانه هم گلی دریافت نکردیم. پاریس تیم بزرگی است و اساساً همان تیم فصل گذشته است، به اضافه داوید لوئیز. همان تیم، همان مربی، همان پویایی، همان مشخصات.


"آنها شرایط بهتر شدن را دارند. زمانی که ثبات داشته باشید، می توانید پیشرفت کنید. چلسی تیم متفاوتی است. ما برخی بازیکنام متفاوت داریم، کمی مشخصات و هویت بازی خود را تغییر داده ایم. من نمی گویم که ما بهتر هستیم یا نیستیم. من می گویم که ما مشخصات بازی خود را عوض کرده ایم، بنابراین معتقدم که فردا پارک د پرنس چلسی متفاوتی نسبت به سال گذشته خواهد دید."




طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد