کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

نقل قول های زلاتان ابراهیموویچ در مورد ژوزه مورینیو

مهاجم پرقدرت، کاریزماتیک و تراز اول سوئدی یکی از طرفداران پروپا قرص شخصیت و شیوه رفتاری آقای خاص بوده و هیچ گاه در نشان دادن این مساله، ابایی به خود راه نداده است.

این مهاجم سابق اینتر، بارسلونا و یوونتوس، در کتاب زندگینامه اش هم چند بار به سرمربی پرتغالی سابقش، که در جوزپه مه آتزا با او کار کرده است، اشاره کرده که در ادامه مطلب میتوانید مشاهده کنید.


 

 

#هر چقدر هم که از رفتن به بارسلونا خوشحال بودم، جدا شدن از مورینیو ناراحت کننده بود. این آدم خاص بود.

#حتی قبل از اینکه باهم ملاقات کرده باشیم، رابطه ای نزدیک بین مان شکل گرفته بود. می توانست به کسی تبدیل شود که حاضر بودم برایش بمیرم.

#هیچ وقت مربی ای ندیدم که به اندازه او در مورد رقبا اطلاعات داشته باشد... همه بلافاصله فهمیدیم که در کارش استاد است.

#خیلی زود به او علاقه مند شدم. باهم جوشیدیم. همدیگر را درک می کردیم و این را بلافاصله فهمیدم. خیلی زحمت می کشید. می شود گفت دو برابر بقیه کار و تلاش می کند.

#مورینیو پرتغالی است و دوست دارد در نقطه مرکزی هر مساله ای قرار داشته باشد. بهتر از هر کسی می تواند بازیکنان را کنترل و هدایت کند.

#رفته رفته فهمیدم که این مرد هر چه داشته باشد، حاضر است برای تیم فدا کند و در نتیجه من هم دوست دارم هر کاری از دستم بربیاید، برایش انجام دهم. یکی از ویژگی هایش همین بود. همه هم حاضر بودند به خاطرش آدم بکشند.

#ماتراتزی تقریبا خشن ترین مدافع دنیا بود. با این حال، وقتی مورینیو را در آغوش می کشید، گریه می کرد. درکش می کنم. مورینیو احساسات هر کسی را تحریک می کند.

 

برگرفته از کتاب زندگینامه زلاتان به نام "من زلاتان هستم" نوشته داوید لاگرکرانتس




طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد