کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: کاستا برای بازی برابر پاری‌سن‌ژرمن در اوج نیست

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی اعلام کرد که مهاجم اسپانیایی‌اش مقابل PSG‌ به میدان می‌رود اما برای این بازی در اوج آمادگی نیست.


ژوزه مورینیو بیم آن را دارد که محرومیت سه جلسه‌ای دیه‌گو کاستا در فوتبال انگلیس هنوز هم تأثیر خود را بر عملکرد این بازیکن اسپانیایی حفظ کرده باشد و نگذارد که او در بازی امشب (سه‌شنبه) در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در خانه پاری‌سن‌‌ژرمن با تمام توانش بازی کند.

  
کاستا در شرایطی به ترکیب چلسی بازمی‌گردد که سه بازی اخیر چلسی را به خاطر محرومیتی که برای او به جهت ضربه عمدی‌اش به پای امره جان (مدافع لیورپول) در نظر گرفته شد، از دست داده است. به همین دلیل مورینیو تصور می‌کند که مهاجم ۱۷ گله تیمش (در لیگ برتر)، هنوز به اوج برنگشته است.

مورینیو گفت: یک استراحت طولانی برای کاستا خوب نیست. من فکر نمی‌کنم که چنین دوری طولانی از بازی‌ها نه برای کاستا و نه برای هیچ بازیکن دیگری خوب باشد. کمی استراحت برای همه مورد قبول است اما زمانی که این استراحت طولانی می‌شود، جالب نیست. به همین دلیل تصور می‌کنم که ما امشب قرار نیست بهترین بازی‌های دیه‌گو کاستا را ببینیم. امیدوارم پیش‌بینی‌ام اشتباه از آب درآید اما فکر می‌کنم که او به این بازی نیاز دارد تا از وضعیتی که در آن هست خارج شود و روی فرم برگردد.

وی ادامه داد: ما سه چهار روز پیش یک بازی با بازیکنان کم‌سن‌و سال‌مان برای کاستا ترتیب دادیم تا او را روی فرم نگه داریم. تلاش کردیم که جو مسابقات را برای او شبیه‌سازی کنیم اما شرایط در این بازی‌ها کاملاً متفاوت است. با این حال من می‌دانم که کاستا چقدر برای بازی کردن به خصوص در لیگ قهرمانان انگیزه و عطش دارد.

آقای خاص درباره مصاف تیمش با پاریسی‌ها عنوان کرد: سال گذشته این تیم را (در مجموع بازی‌های رفت و برگشت) در دقیقه آخر شکست دادیم اما در پاریس باختیم. ما بازی را بردیم چون یک گل خارج از خانه زدیم و در خانه گل نخوردیم. پاری‌سن‌ژرمن تیم بزرگی است و اساساً با داوید لوئیز هم همان تیم است، با همان سرمربی، همان حرکات و همان خصوصیات.



90

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد