کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: پیشنهادPSG را رد کردم تا به چلسی بروم

 ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عنوان کرد که شانس حضور در پاریس سنت ژرمن به عنوان مربی را رد کرده تا به چلسی بپیوندد.

http://www.khabarlive.ir/file/2015/02/muorinho.jpg

سرمربی 52 ساله مدعی شد که مالکان قطری پی اس جی، در سال 2011 و 2013 برای به خدمت گرفتن او پیشنهاداتی ارائه دادند ولی او هر دو بار پیشنهاد را رد کرده و حالا تمام تمرکز خود را برای پیروزی مقابل این تیم جمع کرده است.

  

او گفت:" من پروژه ی پاریس سنت ژرمن را به خوبی می‌شناسم. خوب می‌شناسم زیرا وقتی می‌خواستند پروژه را شروع کنند و لئوناردو با آنها همکاری می‌کرد، قرار بود من سرمربی شوم. من در قطر با آنها ملاقات کردم. پروژه بر این اساس بود که در ابتدا فرانسه را در بر بگیرند و سپس به سراغ اروپا بیایند.فرانسه متعلق به آنهاست، قهرمانی و قهرمانی و قهرمانی. آنها می‌دانند که قهرمان خواهند شد. می‌دانند که دیگر تیم‌ها نمی‌توانند جلویشان را بگیرند حتی اگر چند بازی هم شکست بخورند ولی مربی پاریس سنت ژرمن نشدم زیرا سرمربی رئال مادرید بودم و انگیزه خیلی بالایی برای قهرمانی در اسپانیا ، انگلیس و ایتالیا داشتم. فکر نمی‌کنم زمان مناسبی برای پیوستن به آنجا بود.





ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد