کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیگرینی: چلسی باید امتیازات بیشتری از دست دهد

مانوئل پیگرینی گفته سیتی برای رسیدن به چلسی، هنوز راه زیادی باید طی کند.
 یتی زن ها دیشب در شرایطی که چلسی مقابل برنلی متوقف شده و یونایتد برابر سوانزی شکست خورده بود، 
  
توانست با نمایشی مسحور کننده، با 5 گل نیوکاسل را در هم بکوبد تا فاصله اش با آبی های لندنی صدرنشین، کمتر شده و برای دیدار پراهمیت لیگ قهرمانانش مقابل بارسلونا، روحیه مضاعفی پیدا کند. 

سرمربی شیلیایی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در صحبت با BBC Sport، با اظهار رضایت از برد تیمش، به ادامه فصل با خوشبینی نگریسته است:

"از این بابت بسیار خوشحالم که دوباره در خانه به تیمی گلزن بدل شده ایم و گلی هم نخورده ایم. از سوی دیگر، از دست دادن امتیاز از جانب سایر تیم ها، به ویژه چلسی، هم به نفع مان خواهد بود، چون در مسیر قهرمانی، فقط به کارهایی که خودمان می توانیم انجام دهیم، نمی شود دل بست.

"دیگر تیم ها غیر از چلسی همه پایین تر از ما قرار داند، در نتیجه برایمان چندان اهمیتی ندارد که چه نتایجی می گیرند. اگر قرار است به مبارزه برای قهرمانی ادامه دهیم، باید چلسی امتیازات بیشتری از کف دهد، ولی هنوز 36 امتیاز دیگر باقی مانده و در نتیجه زمان بسیاری پیش رو است."

به ثمر رسیدن 5 گل از سوی سیتی در تنها 53 دقیقه، سبب شد سرمربی تیم داوید سیلوا و سرخیو آگوئرو را در 30 دقیقه پایانی مسابقه بیرون بکشد تا برای دیدار با بارسلونا، استراحت کنند:

"به نظرم برد قبل از بازی با بارسا، اهمیت بالایی داشت. برای همین در طی هفته تمام تمرکزمان روی دیدار با نیوکاسل بود و اکنون 3 روز برای آمادگی مقابل بارسلونا زمان داریم."

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد