کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو:نمیدانم چرا آرسنال مدعی قهرمانی نیست

ژوزه مورینیو در تازه ترین مصاحبه خود که با اسکای اسپورت انجام داد، یک بار دیگر به آرسن ونگر و آرسنال طعنه زد.
مورینیو:نمیدانم چرا آرسنال مدعی قهرمانی نیست
در حالیکه 26 هفته از لیگ برتر انگلستان را پشت سر گذاشته ایم، چلسی در فاصله 12 هفته به پایان رقابت ها، 12 امتیاز بیشتر از آرسنال کسب کرده و مدعی اول قهرمانی است. 
  
مورینیو در همین رابطه به برنامه گل ساندی شبکه اسکای اسپورت گفت:" آرسنال؟ نمی فهمم چرا آنها در رقابت برای قهرمانی با ما و منچسترسیتی قرار ندارند. من از تیم فعلی آرسنال خوشم می آید. آنها بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارند. الکسیس سانچس و ولبک، بازیکنان مهمی هستند که امسال به آرسنال اضافه شده اند. آرسنال امسال حتی فراتر از یک تیم است. 

به عقیده من، ونگر واقعا شغلی رویایی دارد. او از جایگاه خود در آرسنال مطمئن است. می تواند با خیال راحت بازیکن بخرد و بفروشد و منتظر کسب جام بماند. او می تواند سال ها صبر کند و صبر کند تا یک جام به دست بیاورد اما همچنان در آرسنال جایگاهش تهدید نمی شود. او استحکامی در باشگاه دارد که هر مربی ای آرزویش را دارد. 

فکر می کنم افتخارات زیادی که در این مدت کسب کرده، باعث شده تا او چنین جایگاه ثابتی در آرسنال پیدا کند. او مربی فوق العاده ای است اما جایگاه فوق العاده ای نیز در باشگاهش دارد. با این بازیکنانی که او در اختیار دارد، باید در هر مسابقه ای پیروز شود."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد