کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

صحبت های مورینیو در مورد فن خال

اقای خاص که در مورد ونگر و جایگاه او سخن گفته بود در مورد فن خال هم صحبت کرد و از او تمجید کرد.


http://www.chelseafc.com/content/cfc/en/homepage/news/boilerplate-config/latest-news/2015/02/mourinho-attacks--end-of-career--tackle.hero.png


سرمربی چلسی از لوئیز فن خال با وجود شروع سختی که داشته پشتیبانی می کند. مورینیو که قبلا در بارسلونا با فن خال همکاری داشته می گوید باید سرمربی هلندی با شرایط لیگ برتر وفق پیدا کند.

 

 

آقای خاص در مورد لوئیز فن خال می گوید: "او سرمربی برجسته ای است و این برای گفتن سخت نیست چرا که من او را می شناسم و او انسان فوق العاده ای است. او سال های زیادی را قبل از آمدن به لیگ برتر سرمربیگری کرده. همانقدر که یک بازیکن نیاز به زمان برای تطبیق با لیگ برتر دارد من فکر می کنم لوئیز فن خال هم نیازمند زمان برای تطبیق است. من فکر می کنم او زمان داشته باشد تا تیمش را از نو بسازد. آنها هنوز شانس این را دارند که قهرمان جام حذفی شوند و بین چهار تیم اول لیگ برتر قرار بگیرند. این کف نیازهای تیم بزرگی چون منچستر یونایتد است." 




طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد