کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: به بازیکنان چلسی احترام گذاشته نمیشود

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، تاکید کرد که داوران، به بازیکنان چلسی، آن اندازه که لازم است احترام ‏نمی گذارند.‏


بعد از تساوی 1-1 روز گذشته چلسی مقابل برنلی، مورینیو در کنفرانس ‏مطبوعاتی پایان بازی، از چهار دقیقه، به عنوان لحظات سرنوشت سازی بازی یاد کرد. در این دیدار نمانیا ‏ماتیچ به دلیل هل دادن بازیکن حریف اخراج شد؛ در حالی که داور به بازیکن برنلی به دلیل تکل خشنش، ‏تنها یک کارت زرد نشان داد.‏
  
مورینیو امروز به اسکای اسپورت گفت:" می دانم فوتبال، فوتبال است اما فکر می کنم تصمیمات علیه ما ‏بیش از اندازه است. فکر می کنم بازیکنانم مسحتق چنین رفتاری نیستند. در دیدار مقابل ساوتهمپتون، یک ‏پنالتی، در دیدار با تاتنهام درگیری با فرتونگن، مقابل لیورپول....‏
من مشکلی با بارنز ندارم اما آن تکل می توانست به دوران حرفه ای بازیکن ما پایان بدهد. ماتیچ خوش ‏شانس بود. نمی توانم کلمه ای برای توصیف حرکتی که او انجام داد، پیدا کنم. در فوتبال احساسات مطرح ‏است. واضح است که ماتیچ دلیلی برای از دست دادن کنترلش داشت.‏
هل دادن ماتیچ چه آسیبی می تواند به بازیکن حریف بزند؟ هیچ! نتیجه آن تکل می توانست پایان دوران ‏حرفه ای ماتیچ باشد. اگر قرار باشد ماتیچ برای سه بازی از همراه تیم محروم شود، چه محرومیتی می ‏توان برای بارنز در نظر گرفت."‏
مورینیو پیش از این به دلیل صحبت کردن از یک کمپین علیه تیمش، با محرومیت روبرو شده بود؛ با این ‏وجود، او مطمئن است که این اقدامات علیه چلسی هدفمند است:" این چیزی است که من فکر می کنم. اگر ‏هر حرفی بخواهید بزنید، قابل درک است که تنبیه شوید اما اگریک چیز واضح را بیان کنید که به کسی هم ‏حمله نشده باشد، فکر می کنم یک مشکل وجود دارد. ‏
بنابراین باید بگویم که برنلی باید در نیمه اول 10 نفره می شد و دو پنالتی هم برای چلسی گرفته می شد؛ ‏این یعنی در همان نیمه اول نتیجه 3-0 بود. اما واقعیت این است که 10 نفره شدیم و دو امتیاز از دست ‏دادیم."‏



ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد