کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

می توانستیم با 12 امتیاز اختلاف در صدر باشیم/ برای داوری باید از تکنولوژی استفاده شود

ژوزه مورینیو می گوید باید از تکنولوژی ویدیو استفاده شود چرا که حق چلسی ضایع شده و آنها باید با 12 امتیاز اختلاف با منچسترسیتی در صدر قرار می گرفتند.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/large/public/contents/user115849/news/jose-mourinho-press-confe-009.jpg?itok=NZhSm1Oz

به گزارش SkySports، روز گذشته چلسی مقابل برنلی به نتیجه 1-1 رسید و این در حالی بود که منچستر سیتی با نتیجه 0-5 نیوکسل را شکست داد تا اختلاف امتیاز دو تیم صدر نشین به 5 امتیاز برسد.

 

 

مورینیو یادآور بازی های چلسی مقابل ساوتهمپتون و تاتنهام می شود و می گوید باید پنالتی هایی برای تیمش گرفته می شده که می توانست موجب صدر نشینی آنها در لیگ برتر با اختلاف 12 امتیاز نسبت به منچستر سیتی شود.


مورینیو می گوید: "اگر از من راجع به اختلاف 5 امتیازی می پرسید باید بگویم اگر شرایط بازی طوری بود که گاهی به نفع ما و گاهی به ضرر ما تمام می شد باید با 12 امتیاز اختلاف صدر نشین می بودیم. من راجع به 2 امتیاز از دست رفته مقابل ساوتهمپتون و 3 امتیاز از دست رفته مقابل تاتنهام صحبت می کنم."


مورینیو راجع به اتکینسون داور مسابقه با برنلی که ماتیچ را اخراج کرد و یک پنالتی برای برنلی گرفت می گوید:


"این آقا یکی از بهترین داوران انگلیس و اروپا است. بهترین بازیکنان دنیا اشتباه می کنند و ممکن است بهترین بازیکن دنیا یک پنالتی را از دست بدهد. اتکینسون هم می تواند اشتباه کند. او 4 اشتباه بزرگ در روز شنبه انجام داد. شما نیاز به یک ثبات در راه درست دارید. اگر از من بپرسید چگونه داورها را بهتر می کردم باید بگویم اگر یک داور پنالتی را از 3 متری نبیند یک تصویر تلویزیونی نمی تواند آن را از دست دهد. اگر از یکپارچگی و صداقت بخواهیم محافظت کنیم فکر می کنم تکنولوژی بتواند کمک کند. اگر من یک داور بودم با آغوش باز این مسئله را می پذیرفتم همانطور که تکنولوژی خط دروازه توانسته خیلی کمک کند. ممکن است چندین هفته از این تکنولوژی استفاده نشود ولی بودن آن در حال حاضر مهم است."




طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد