کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گولیت: با سیاست های چلسی مخالفم

ستاره سابق میلان و تیم ملی هلند بر این باور است که سیاست باشگاه چلسی غلط است


گولیت در ادامه به صحبت هایی صادقانه در خصوص باشگاه چلسی و سیاست های این باشگاه در خصوص واگذاری بازیکنان جوان نظیر کوین دی بروین و روملو لوکاکو پرداخت.

  


گولیت در خصوص سیستم جوانگرایی چلسی گفت: "این شیوه آن هاست تا از سیستم پرورش جوانان خود بهره ببرند. برای شخص من به عنوان یک هوادار چلسی، این که برخی بازکنان جوان چلسی را می بینم که هرگز بازی نمی کنند یا فقط برای تیم دوم به میدان می روند خوشایند نیست و دوست ندارم بازیکن جوانی را در این وضعیت ببینم.


"من دوست دارم او در یک لیگ بازی کند و ما بتوانیم به او بازی بدهیم تا بتواند خودش را نشان دهد و مشکل من با این سیستم همین است. نصیحت من به بازیکنان جوانی که در هلند بازی می کنند این است: «تا جایی که می توانید در آن لیگ بمانید و بازی کنید."




طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد