کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ژکو: سیتی می‌تواند به راحتی از سد چلسی بگذرد

اوین ژکو بازیکن تیم منچستر سیتی بر این باور است که باشگاه منچستر سیتی می‌تواند به راحتی از سد چلسی بگذرد و از عنوان قهرمانی فصل پیش خود دفاع کند.
باشگاه منچستر سیتی که مدتی بود که نتوانسته بود درخشش همیشگی خود را داشته باشد،
  
اما به تازگی باشگاه سیتی به دوران اوجش بازگشته و توانسته برابر باشگاه نیوکاسل به برد 5بر صفر یابد و با احتساب تساوی چلسی اختلاف امتیازش را به این باشگاه لندی کمتر کند. باشگاه مچستر سیتی پیش از بازی نیوکاسل و استوک سیتی چهار بازی بود که نتوانسته بود با پیروزی پشت سر بگذارد. 

اوین ژکو بازیکن بوسینایی باشگاه منچستر سیتی بر این باور است  که تیمش به دوران اوجش بازگشته است و می تواند از سد باشگاه چلسی بگذرد و از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کند. 

وی در این خصوص گفت: من فکر می‌کنم نیمه نخست لیگ بهترین زمان برای فصل است، اما اخیر نتوانسته‌ایم بازی همیشگی خود را ارائه دهیم، نتوانستیم مثل قبل و نیم فصل گل زیادی به ثمر برسانیم اما خوشبختانه ما به شرایط و وضعیت همیشگی بازگشتیم، من دوست دارم بازی که در فصل گذشته ارائه می‌دادیم را در این فصل هم انجام دهیم، امیدواریم این سیر پیروزی‌ها و موفقیت‌ها تا پایان فصل ادامه یابد و ما بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. 

گفتنی است؛ باشگاه منچستر سیتی هم اکنون در تعقیب چلسی قرار دارد و در جایگاه دوم لیگ برتر جزیره قرار دارد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد