کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دی بروین: مبلغ پایین انتقالم باعث شد چلسی به من فرصت ندهد

کوین دی بروین علت ناموفق بودنش در باشگاه چلسی را رقم پایین انتقالش می داند .
هافبک بلژیکی در ژانویه سال ۲۰۱۲ با ۷ میلیون پوند به چلسی پیوست ولی فرصت کمی برای بازی در این تیم پیدا کرد و سرانجام با ۱۶ میلیون پوند به وولفسبورگ منتقل شد .
  
دی بروین به روزنامه بیلد گفته است :" شاید اگر چلسی به جای ۷ میلیون رقم بیشتری مثل ۳۰ میلیون پوند برای من پرداخت کرده بود اوضاع جور دیگری پیش می رفت . رقم انتقال بالاتر احتمالا من را در یک جایگاه متفاوت نسبت به چیزی که تجربه کردم قرار می داد و می توانستم فرصت بیشتری داشته باشم .

چلسی بهترین انتخاب ممکن برای من در آن برهه نبود . خوزه مورینیو به من توضیح نداد که چرا من زیاد به میدان نمی رفتم .

در حال حاضر در وولفسبورگ احساس خوبی دارم ولی هدف من این است که برای یکی از بزرگترین باشگاه های اروپا بازی کنم که در آن بتوانم جام های مختلف را فتح کنم . "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد