کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت: پیش بازی چلسی _ تاتنهام / شیرها اماده فتح اولین جام

فردا شب بینندگان فوتبال در دنیا میتوانند شاهد رویارویی دو تیم فوتبال چلسی و تاتنهام باشند. فینالی که دو تیم لندنی در ان حضور دارند.


اختصاصی سایت، یکشنبه شب از ساعت 19:30 دقیقه به وقت تهران شیرهای لندنی در ورزشگاه ومبلی با خروس ها دیدار خواهند کرد و تیم پیروز جام اتحادیه را بالای سر خواهد برد.

پخش زنده از شبکه ورزش

  

ورزشگاه ومبلی میزبان دیدار چلسی و تاتنهام

یکشنبه شب از ساعت 19:30 دقیقه باید شاهد دیداری حساس بین چلسی و تاتنهام باشیم. این بازی برای دو تیم حکم دیگری دارد و با سایر دیدار های گذشته دو تیم تفاوت دارد، پای جام قهرمانی در میان است. تیم برنده این جام را به ویترین افتخارات خود خواهد افزود. در بازی های فینال قطعا هر دو تیم برای پیروزی تلاش خواند کرد و هیچ یک از دو تیم فقط برای اینکه رفع تکلیف کند بازی نمیکند. انها می ایند تا برای قهرمانی بجنگند و حریف خود را خاک کنند. علاوه بر اینکه این دیدار یک فینال است دربی هم هست. دو تیم از لندن با هم رقابت میکنند و همیشه بازی های این دو تیم حساسیت خود را داشته است. و بازی های پر گلی را از دو تیم شاهد بودیم.

چلسی در صدر جدول انگلستان است و تاتنهام در رتبه هفتم قرار دارد. ابی های لندنی شانس این را دارند تا قهرمان لیگ برتربشوند اما خروس ها تنها میتوانند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امید داشته باشند. اما چیزی که اهمیت دارد این است که بازی فینال کاملا متفاوت است و ربطی به جایگاه دو تیم در جدول لیگ برتر ندارد. و هر دو تیم شانس مساوی برای قهرمانی دارند و چه بسا تیمی که در جدول لیگ پایین تر است از انگیزه بالاتری برخوردار است. چرا که تنها فرصت انها برای کسب یک جام در این فصل خواهد بود.

شاگردان پوچتینو و مورینیو در این فصل برای سومین بار مقابل هم قرار میگیرند. در دو بازی قبلی هر یک از دو تیم موفق شده یک پیروزی کسب کند. ان دو بازی در لیگ برتر و در ورزشگاه دو تیم انجام شد. چلسی در خانه 3_0 تاتنهام را شکست داد. و تاتنهام در خانه 5_3 چلسی را از پیش رو برداشت. ان دو بازی تنها سه امتیاز داشت اما در دیدار فردای ومبلی نتیجه ی یک فصل زحمات دو تیم در میان است. چلسی و تاتنهام حریفان زیادی را از مقابل برداشتند تا به این دیدار رسیدند و ان چیزی که کاملا واضح است، این است که هیچ یک از این دو نمی خواهند کاپ قهرمانی را از دست بدهند. هر دو تیم تا کنون 4 بار قهرمان این جام شدند و فردا برای کسب پنجمین جام تلاش خواهند کرد.

اقای خاص در این دیدار بهترین هافبک وسط خود را در اختیار ندارد . نمانیا ماتیچ به لطف داور دو جلسه محروم است و دیدار با خروس ها اولین جلسه محرومیت خواهد بود. اقای خاص به خوبی میداند که نبود این بازیکن چقدر میتواند به ضرر او و تیمش تمام شود. در بازی هایی که ماتیچ غایب بوده چلسی شدیدا به دردسر افتاده است. اما هواداران چلسی میتوانند امیدوار باشند که رامیرز جای او را پر کند. البته اگر او بتواند این کار را بکند. ماتیچ تنها بازیکنی نیست که مورینیو  او را در اختیار ندارد جان اوبی میکل هم غایب است. به غیر این دو اقای خاص سایر پسرانش را در اختیار دارد و میتواند از انها استفاده کند. در مقابل تاتنهام هیچ مصدوم یا محرومی ندارد. سرمربی ایتالیایی میتواند از تمام شاگردانش بهره ببرد.





با توجه به وضعیت دو تیم پیش بینی میشود ترکیب احتمالی چنین باشد:





غایبین دو تیم:







نتایج شش دیدار اخیر دو تیم را در جدول زیر مشاهده میکنید: ابی ها سه بار پیروز بودند یک بار شکست خوردند و دو دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده. تک باخت ابی ها به ابتدای سال 2015 باز میگردد . ابی پوشان در مقابل سفید پوشان در ورزشگاه وایت هارت لین با نتیجه 5_3 تن به شکست دادند.






شش دیدار اخیر دو تیم در تمامی رقایت ها:




شاگردان اقای خاص در شش دیدار اخیر خود سه تساوی بدست اورده اند و سه پیروزی که دو تساوی ها در دو دیدار اخیر بوده. در مقابل شاگردان پوچتینو در شش دیدار اخیر خود دو پیروزی _ دو تساوی و دو شکست داشته اند. تاتنهام در چهار دیدار اخیر خود رنگ پیروزی را ندیده است. و در اخرین دیدار خود هم پنجشنبه گذشته با نتیجه 2_0 شکست خوردند و از رقابت های لیگ اروپا کنار رفتند. شاگردان اقای خاص اخرین دیدار خود را شنبه گذشته در مقابل برنلی انجام دادند که با نتیجه 1_1 متوقف شدند. البته اگر اشتباهات داوری نبود قطعا نتیجه دیگری رقم میخورد.






بهترین های دو تیم را از نظر نمره کسب شده تا به این جای لیگ را مشاهده میکنید:







امار چلسی در جام اتحادیه:





مسیر چلسی تا رسیدن به فینال:










زنندگان 9  گل چلسی در این جام:








امار اقای پوچتینو (44 بازی _ 23 پیروزی _ 10 تساوی _ 11 شکست):









امار تاتنهام در جام اتحادیه:








مسیر تاتنهام تا رسیدن به فینال:







تاریخچه بازی های رو در روی دو تیم در لیگ کاپ (جام اتحادیه):







نتیجه بازی های رو در روی دو تیم در این فصل:







اخرین دیدار دو تیم در ومبلی: ( ترکیب و امار بازی)








این دو تیم تا کنون 152 بار با هم بازی کردند که سهم چلسی 64 برد سهم تاتنهام 50 برد و 38 بازی هم تساوی شده است.









پیش بینی کارشناسان از نتیجه این دیدار:


نظرات 6 + ارسال نظر
رضا عباسی یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 18:36

فک کنم بازی به پنالتی بکشه . ولی انشالله ما قهرمانیم

Saeed m.h یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 18:33

2_1 chelsea win

Amir یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 18:33

2-0 چلسی میبره

hadi یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 17:56

3 -1 به نفع چلسی

costa یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 15:02

2-1 چلسی با گل های هازارد و کاستا

عماد یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 06:19

چلسی 3-1 میبره
کینگ هم گل میزنه ( دیدیر کبیر)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد