کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ماتوئیدی: برای شکست دادن چلسی آماده ایم

هافبک پاریسی ها اطمینان دارد که تیمش با شکست دادن مردان جوزه مورینیو، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد.
به نوشته سایت گل ، ماتوئیدی معتقد است که پاریسن ژرمن همه ابزار لازم برای شکست چلسی و صعود به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان را در اختیار دارد.
  
بازی رفت دو تیم در پارک دو پرنس با نتیجه مساوی 1-1 به پایان رسید و دو تیم در روز چهارشنبه هفته جاری دیدار برگشت خود را در استمفورد بریج ، ورزشگاه اختصاصی چلسی برگزار خواهند کرد. تیم پاریسی در آخرین دیدار خود در رقابت های لیگ یک فرانسه موفق شد با حساب 4-1 از سد تیم لنس گذشته و ضمن صعود به صدر جدول، با شرایط خوبی خود را برای دیدار برگشت با چلسی  آماده کند. ماتوئیدی که در این دیدار به عنوان یار ذخیره وارد میدان شد و موفق شد اولین گل فصلش را برای تیم متمول فرانسوی به ثمر برساند ، به خبرنگاران گفت  که تیمش با روحیه بالا به لندن سفر خواهد کرد:

"صعود به صدر جدول ، هرچند به صورت موقتی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بود، در این صورت با بهترین شرایط ممکن به مصاف چلسی خواهیم رفت.

با اعتماد به نفس بالایی به لندن خواهیم رفت. به نظرم ما می توانیم خیلی بهتر این ها موقعیت هایمان را به گل تبدیل کنیم، اما هنوز هم در حال کار کردن و رفع این نقطه ضعف تیم هستیم.

بازی چهارشنبه در مقابل تیمی قدرتمند و سرشار از اعتماد به نفس، مسابقه سختی خواهد بود. اما ما برای صعود به آنجا می رویم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد