کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

داوید لوییز: مورینیو برای من خاص نیست

وقتی از لوییز سوال شد، چه چیز باعث شده مورینیو خاص شود، پاسخ داد:«او برای شما خاص است نه برای من.»
داوید لوییز مدافع برزیلی پاری‌سن‌ژرمن در آستانه دیدار چهارشنبه با چلسی و بازگشت به استمفوردبریج درباره ژوزه مورینیو گفت:«او برای من خاص نیست.»
  
این بازیکن تابستان گذشته با زرنگی ژوزه مورینیو با 50 میلیون پوند از چلسی به پی‌اس‌جی فروخته شد و قرار است برای بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به لندن برگردد.
وقتی از لوییز سوال شد، چه چیز باعث شده مورینیو خاص شود، پاسخ داد:«او برای شما خاص است نه برای من.»
او ادامه داد:«من لحظات فوق‌العاده‌ای را در چلسی سپری کردم و با این تیم جام‌های زیادی بردم. واقعا خوشحال بودم. آنها فصل بسیار خوبی دارند، خوب دفاع می کنند و بازیکنان خوبی دارند اما من تیمم را می شناسم. ما تلاش می کنیم آنجا گل بزنیم و به آنچه می خواهیم برسیم. ما برنامه بازی خوبی داریم و به بهترین شکل ممکن آن را عملی می کنیم. هر دو تیم شانس صعود دارند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد